Lees de reviews van andere bezoekers die hun InterNLnet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
hierbij willen wij ons abbonnement opzeggen.wij gaan naar een andere provider .
Oud en versleten, ik stop ermee
Opzegging abonnement.
nooit gebruikt.
overgestapt naar ander provider
Ik heb sinds 2007 deze provider. Af en toe was er storing, maar niet echt hinderlijk. Sinds de aanschaf van een nieuwe computer en gebruik van wifi, viel herhaaldelijk de internet en telefoonverbinding weg. Soms wel tot 20 x per dag. Het service-personeel heeft geprobeerd ons goed te helpen. De eerste medewerker vertelde ons dat het niet aan de adsl verbinding lag. Met een harde reset bekeken of er een verbetering was. Echter dit bleek niet het geval. Weer gebeld en de medewerker die ons hielp wist te vertellen dat de adsl internetverbinding niet goed was. Omdat wij zelf dachten dat het de modum was die de problemen veroorzaakte, geen verdere beroep gedaan op de serviceafdeling en zijn we overstapt naar een andere provider. Al met al weken met een zeer slechte internet verbinding gezeten
Ik wei mijn flits professioneel ADSL van Rijn opzeggen, omdat ik
mijn website heb verhuisd en mijn ADSL verbinding wil
vervangen door een gewoon internet + bellen abonnement bij KPN.
Het abonnement bij internlnet is te duur.
met vriendelijke groet,
Marijke Folkertsma.
Te vaak storingen met het bellen... dat was bij Abel al zo en bij InterNLNet niet veel anders.
wegens de hoge verhuiskosten van maar liefst 90 euro voor de trouwe klant die klant wil blijven
Na de overname van Abel Telecom, is mijn telefonie en internet er niet op vooruit gegaan. Maandenlang moeite met beide gehad.
Voor InterNLnet zijn in totaal 17 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten InterNLnet opzeggen