Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo televisie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik zeg op omdat het beeld te vaak stil staat.
En omdat ik een digitale schotel aan de muur hebt.
Dat de beelden mooier zijn dan van UPC.
In verband met een verhuizing buiten het regio gebied van UPC moet ik helaas opzeggen. Tevens ontvangt u mijn GBA van de Gemeente Alblasserdam ter bevestiging. Mijn nieuwe adres is al verwerkt in jullie systeem gaarne retour doos zodat ik alles netjes kan versturen .
kastje al lang geleden weer teruggestuurd! Geen belangstelling voor digitale tv.
ik heb nu een digitaleschotel en vaste telefoon heb ik niet nodig
Geachte Heer Mevr,
Aangezien UPC en chello een nieuwe opzegprocedure hebben wil ik u vriendelijk verzoeken dit op uw site aan te passen.
De producten van UPC en chello kunnen op de volgende manier worden opgezegd:
Wanneer u uw abonnement voor een of meerdere producten wilt beëindigen, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.
UPC klantenservice: 0900 – 1580 (€ 0.10 per minuut)
Openingstijden:
Werkdagen: 08:00 uur - 21:00 uur.
Zaterdag: 10:00 uur - 18:00 uur.
Wanneer uw opzegging door ons is verwerkt ontvangt u van ons een bevestigingsbrief waarin de beëindigingdatum van het abonnement staat vermeld.
Dank u voor de medewerking
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Maarten Visser
Customer Fullfilment specialist
UPC informatie communicatie entertainment
Voor Ziggo televisie zijn in totaal 70 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo televisie opzeggen
09-06-2015
Ziggo heeft de privacy van tv-kijkers geschonden door gegevens over hen te verzamelen zonder dat zij dat wisten. Inmiddels heeft de kabelaar zijn beleid aangepast. Dat meldt het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) vandaag na een onderzoek.