Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo televisie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
storingen, +50 decoder updates per dag waardoor tv kijken onprettig word. Reparateurs die op andere tijdstippen langs komen dan afgesproken, wel de rekening moeten betalen ondanks zogenaamd gratis reparatie. Meer willen dan capaciteit aankan!!
het word mij veel te duur
dus ik zeg alles van upc op
Geachte Lezer,
Alweer neem ik contakt met u op.Zoals bij u bekent maak ik vanaf eind januari,2010 geen gebruik meer van uw diensten. Na een telfoongesprek enige weken geleden, heeft u mij toegezegt alles wat ik u heb opgestuurd hebt ontvangen ...de twee kastjes...plus een een brief van jullie dat jullie mijn opzegging hebben verwerkt twee opzeggingen nog wel 1 van mijn kant en 1 van kpn.Ik dacht zo dat dat voldoende zou zijn. Ook beste lezer werd mij telfoniche medegedeeld dat u interm justitia zal inlichten, en zij de rekeningen die mij tot nu toe worden gestuurt stop te zetten. Eerlijk waar ik word dol van jullie.Ook krijg ik van u nog post en een fac. met de mededeling dat u uw diensten stop zet...ha ha....die krijg niet van jullie moeilijk stop te zetten toch.....??Groeten mevr k.zomer prinsbernhardstraat 80 /1211GK Hilversum.
Ik hoop dat u mijn mail seriuus behandeld, zoniet zal genoodzaakt zijn, verdere stappen te ondernemen. ...u kunt mij tel. berijken 0649386835...
Ivm overlijden Dhr. Dolphijn graag per direct opzeggen abonnement en dus automatische incasso.
Geboorte datum 27-08-1937 , overleden 16-12-2009.
Klantnummer 4260823-1
goedendag
monteur is langs geweest en het is niet goed opgelost
veel ruis uit de speakers
een nieuwe scart kabel gekocht en een dure en nee hoor geen verbetering.
dit was in augustes .
dus hierbij zeg ik mijn upc digitale tv op
jammer dan maar via de kabel op de oude manier.
gr wout jeeninga
ik heb nu een digitale schotel du het is overbodig
Ik heb nu ruim een jaar upc alles in 1, maar geregeld heb ik geen internet en geen telefoon of een hele slechte verbinding. Heb al geregeld mails gestuurd, maar krijg standaard mails terug dat het aan men coax ligt en daar zit een nieuwe tussen... Telefoontjes plegen helpt ook niet krijg dat te horen na lange tijd wachten dat ze geen probleem met de verbinding kunnen vinden.
Dit is de reden waarom ik van upc af wil.
IK HEB EEN DIGITALE SCHOTEL DUS HET IS OVERBODIG.
Na verhuizing snel tv, internet aansluiting regelen, makkelijkste via upc omdat bewoner voor ons nog na zijn opzegging klant op ons adres was... Het word het Standaardpakket :
"Lenteaanbieding " 19,- eerste 3 maanden voor: Internet 4 mbs + Telefonie stand. + Digi TV Starter zo ver ok.
verder kosten heraansluiting kabeltv/radio:
aansluit. TV/Radio nieuwe klant = 35,11
Borg modem ( is de modem nu wel in goede toestand dan? ) = 45,-
Administratiekosten UPC breedband Internet en/of Telefonie (voor traage 4mbs en telnr. vaste lijn van de pc aflezen)
Bij het opzeggen via de opzegkaart bij digitenne bijgeleverd, kregen wij een brief terug, dat door het hebben van meerdere abonnementen bij deze firma, het standaardpakket niet kon worden opgezegd???? Hallo, wat denken ze dan, dat wij de digitale TV willen laten doorlopen en alleen het standaardpakket opzeggen? Grapje zeker...
Voor Ziggo televisie zijn in totaal 70 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo televisie opzeggen
09-06-2015
Ziggo heeft de privacy van tv-kijkers geschonden door gegevens over hen te verzamelen zonder dat zij dat wisten. Inmiddels heeft de kabelaar zijn beleid aangepast. Dat meldt het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) vandaag na een onderzoek.