Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo mobiel abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
we zijn zeer tevreden over ziggo mobiel.
Ik stop vanwege dat t zo duur is
Met slechte service, bedoel ik dat jullie mij zomaar afsluiten, zonder dat ik daar een mail of brief van heb ontvangen,
opzeggen chello via 0900-1580.
beste maarten visser,
denk dat je eerst je medewerlers eens moet leren hoe de opzeg termijnen werken.
probeer na 2 jaar van mij abbo van internet af te komen en dan word leuk vertelt, dat deze nog met 1 jaar is verlengt en dat de opzegtermijn van 30 dagen niet telt voor mij.
is misschien beter dat jullie me deze mensen eens op cusus gaan hoe je met klanten omgaat (als je ze wil behouden dan??) en de wettelijke normen eens in acht gaat nemen en niet jullie eigen uitleg gaan geven over opzegtermijnen en vooral geen leugens rond strooien over termijnen.
Geachte Heer Mevr,
Aangezien UPC en chello een nieuwe opzegprocedure hebben wil ik u vriendelijk verzoeken dit op uw site aan te passen.
De producten van UPC en chello kunnen op de volgende manier worden opgezegd:
Wanneer u uw abonnement voor een of meerdere producten wilt beëindigen, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.
UPC klantenservice: 0900 – 1580 (€ 0.10 per minuut)
Openingstijden:
Werkdagen: 08:00 uur - 21:00 uur.
Zaterdag: 10:00 uur - 18:00 uur.
Wanneer uw opzegging door ons is verwerkt ontvangt u van ons een bevestigingsbrief waarin de beëindigingdatum van het abonnement staat vermeld.
Dank u voor de medewerking
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Maarten Visser
Customer Fullfilment specialist
UPC informatie communicatie entertainment
Voor Ziggo mobiel zijn in totaal 30 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo mobiel opzeggen