Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Geachte Lezer,
Op 25-10-06 zijn wij als acount geblokkeerd vanwege spamverspreiding. Het terug online komen loopt nu al ruim 2 weken.
-op 26-10-06 de heer de klerk gesproken van de klantenservice, heeft mij geadviseerd een virus scan te sturen naar helpdesk@orange.nl (dit heb ik gedaan)
-op 28-10-06 gebeld waarom ik nog niet online ben. uw helpdesk medewerker gaf aan dat ik definitief als account afgeschreven was en dat er een ik een brief zou ontvangen dat de livebox opgehaald zou worden.
-inmiddels op zoek naar een andere profider. die gaf 2 weken later aan dat de lijn nog bezet was door een andere profider, u in dit geval.
-op 10-11-06 gesproken met de heer lind**** van de klantenservice. gaf mij aan dat inmiddels de datum om op te zeggen is verlopen. moest een virusscan opsturen naar abuse@orange.nl
-op 13-11-06 gesroken met anouk ** *** van de klantenservice hoe de stand van zaken is, zij gaf aan niets voor mij te kunnen doen omdat ik moet wachten op de uitslag van abuse.
nu 14-11-06 begin ik aardig ongeduldig te worden. mede doordat ik ook al 140 euro aan de nieuwe profider heb uitgegeven.
ik wordt nu al geruime tijd aan het lijntje gehouden en wil graag of opzeggen zonder dat daar kosten aan verbonden zijn of nu online geholpen wordt met daarbij een vergoeding voor de geleden kosten die er door mij zijn gemaakt.
dit omdat ik door u helpdesk medewerkers constant verschillend op de hoogte wordt gebracht.
met vriendelijke groet,
A. van Baardewijk klantnummer W1276540
Het is belachelijk dat vrijwel niet duidelijk wordt gemaakt dat je als je op de "Opzegbrief afdrukken" knop drukt en dan nog eens "Print opzegbrief" klikt je niet een opzegbrief uitprint maar alleen een pagina met daarop dat je beter kan bellen! En dan ook nog eens een extra pagina uitprinten met alleen reclame erop!
Bedankt Casema.
Hierbij wil ik mijn abonnement opzeggen. Ik denk adt dit pas per febryari 2007 kan. Graag ontvang ik hier even een bevestiging van.
Het was prima hoor bij Wanadoo, maar wilde graag via alles in 1!! De prijs was ook veel aantrekkelijker!!
Vandaar....
Ik hoop u hiermee voldoenden te geinformeerd.
telefonisch opzeggen. WACHTTIJD 15 MINUTEN
Het aanmelden is zo eenvoudig maar ervan afkomen, wat een drama
Geachte
heer/mevrouw
Hierbij wil ik mijn abonement per dierct opzeggen.ik hoop u hiermee voldoenden te geinformeerd.
Met vriendelijk groenten
S.Der
Hierbij deel ik u mede dat ik mijn family abonnement wil opzeggen m.i.v. 1 januari 2007.
Reden: overstap naar andere provider
Ik zeg mijn Adsl lite abonnement op omdat ik internet van het werk krijg
i.v.m overstappen naar andere provider bellen/internetten
reden opzegging :wegens overstap naar andere provider
Geachte medewerkers,ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik mijn opzeggings bericht ont-vang ,
Met groet,
Ben van Gulijk.
Voor Ziggo internet zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen