Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
slechte ervaringen met @home, klantenservice is slecht. en heb regelmatig storingen.
zit nu al weer 1 week zonder telefoon.
ga nu proberen het abonnement op te zeggen, wens me maar succes.
HAllo
Aan afspraken houden hebben ze bij UPC
nog nooit van gehoord.
Een drama!!
zou heel graag willen maar blijkt dat het abonnement stilzwijgend verlengd word!!
jammer!
Breedband 8000!!! Yeah right! Afgelopen zondag was mijn snelheid ietsje meer dan 512! Een videostream kijken is dan geen pretje! @home bedankt voor een hoop ergernis... Ik ga maar eens overstappen naar Tele2 denk ik.
Ik ben zo dom geweest om me GRATIS een half jaar Digitale TV aan te laten smeren. Na een week heb ik die ellende weer ontkoppeld. Nu probeer ik UPC te bellen. Maar via druktoetsen kom je in het opzegstraatje en daar draait een bandje dat het te druk is (om op te zeggen) en wordt de verbinding verbroken. Terreur. Begin er niet aan.
Gelukkig heb ik tot juni de tijd om het te mogen proberen a 10ct per minuut. Daarna mogen ze het met mijn advocaat uitzoeken. UPC gatverdamme.
Wegens verhuizing zeg ik hierbij mijn internet Abonnement op, en naar aanleiding met een medewerkster van mulitkabel vraag ik een gehele nieuwe Abonnements bundel aan.
(op het oude adres moet wel de Radio en Televisie aanwezig blijven)
wegens het dubbele in rekening brengen van rtv standaard en telefonie abonement en teveel ingehouden bedragen nooit meer terug kunnen vinden in afschrijving,nota"s rond 100 euro
verhuizing buiten de regio (naar Alkmaar)
Meerdere keren gebeld om op te zeggen, opzegging wordt niet doorgevoerd, zodat de heren bij UPC extra geld kunnen melken. Uiteraard niet van plan dit te betalen.
Voor Ziggo internet zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen