Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik zeg mijn abonnement met wanadoo onmiddelijk op.
Heb draadloos besteld,ontvang een pakketje en dan begint de ellende,na 5 dagen eraan werken nog steeds niets. Per mail info gevraagd aan wanadoo maar wanadoo reageerd niet dus een en al frustratie krijg constant de melding SSID fout en of installatie fout en nu hoeft het niet meer. Dan maar een ander provider waar het wel werkt.
Beste Abonnementen opzeggen,
Bedankt voor deze adsl opzegbrief echt perfect. reden van het opzeggen is dat een een beter adsl abonnement kan krijgen voor hetzelfde geld.
In verband met het overstappen naar een totaalpakket bij een andere provider. Bedankt voor uw diensten, het is goed bevallen!
Met vriendelijke groet, Robert Wiegers.
Wij hebben telefonie van @home aangevraagd. Deze zou aangesloten worden op 17 april 2006!
Nu 15 maart 2007 hebben we nog geen telefoon!!!!!
Is dat nou geen goeie. Maar wel betalen.
Vandaag heb ik dus uiteindelijk maar een keer alles opgezegd. Dus nooit kiezen voor @home.
slechte service en te lange wachttijden bij storingen... upgraden van Isdn naar Adsl verbinding bleek niet mogelijk.
slechte service en te lange wachttijden bij storingen... upgraden van Isdn naar Adsl verbinding bleek niet mogelijk.
Chello..Het is heel makkelijk om te kopen.Dan beginnen de problemen.Opzeggen is niet mogelijk.Ze hebben zich goed afgedekt met hun "zo genaamde" algemene voorwaarden...passen ze op hun eigen manier aan.De klant kan de pot op.Hoe kan ik van UPC afkomen?HEEELLLLPPPP!!!
Bij deze zeg ik mijn abonnement op Wanadoo Butget
met ingang van zsm. op.
Dit ivm overstap naar andere provider.
orange is te vergelijken met 'n criminele organisatie.
Ze maken misbruik van hun machtspositie, en de kleine man kan toch niets ondernemen.
Heb het abonnement opgezegd, toen nog 'n half jaar
betaald voor iets wat ik allang niet meer had.
Vervolgens moest ik achterstallige huur betalen voor de livebox die ik nooit gehad heb,en als klap op de vuurpijl, krijg ik nu weer een brief dat ik niet opgezegd heb, terwijl ik notabene
'n bevestigingsmail van hun heb ontvangen.
Ook telefonisch heb ik zo'n 3x gevraagd of het wel opgezegd was, en steeds werd er bevestigd, dat dit zo was.
Wat kan ik nu nog doen.Ik ben ten einde raad.
Bellen heeft geen zin, je komt er toch nooit doorheen.
Dus heb ik dan geen gelijk, als ik ze crimineel vind? Dacht 't wel.
betreft retour modem op 23 december 2006 verzonden, tot op heden 20-02-2007 geen betaalde borg 45 euro terug ontvangen, ze hebben overal een smoes.
zoals we hebben nog niets ontvangen of we weten niet op welk rekeningnummer we het moeten storten.
vragen vervolgens na ieder gesprek of ze wel vriendelijk genoeg gehandeld hebben. nee dus!!!!
Voor Ziggo internet zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen