Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Een zakelijk glasvezel internet contract telefonisch afgesloten. Na duidelijk aangegeven te hebben dat ik het contract enkel en alleen prive zou gebruiken vertelde de verkoopmedewerker dat dit geen enkel probleem is. Echter blijkt dat er op een zakelijk contract geen bedenktijd zit. Iets waar ik wel van uit ging. Later bleek ook nog eens dat het niet om een glasvezel abonnement gaat, maar een coax verbinding. De enige rede voor mij om over te gaan op Ziggo was het glasvezel snelheid. Toen uit het contract bleek dat het niet om een glasvezel abonnement ging heb ik binnen de 14 dagen proberen op te zeggen. Helaas kreeg ik te horen dat ik als bedrijf moet weten dat ik geen bedenktijd heb. Echter ben ik van mening dat ik het abonnement niet zakelijk maar prive heb afgesloten en dus recht heb op consumentenbescherming.
Maak het opzeggen voor een verhuizing naar het buitenland ONGELOOFLIJK VEEL MAKKELIJKER!!! na 100 keer doorklikken op de website blijf je in hetzelfde kringetje. Aan de telefoon zijn ze ook niet behulpzaam.Echt hopeloos
makkerlijk opzeggen
Oplichters
Ik zeg Ziggo op omdat ik samen gaat wonen
Dat was best internet maar ik heb geen geld op dit moment door corona werkloos
Daarom wil ik opzeggen nu
Ik heb schulden
Goed internet leveren bij een hoog prijs
Geen goede ontvangst
Ik ben verhuisd
Voor Ziggo internet zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen