Lees de reviews van andere bezoekers die hun Ziggo internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Online doet erg moelijk om bijvoorbeeld ADSL abonnement op te zeggen ?
Schakel je rechtbijstand in.
Dit heb ik ook gedaan binnen 2 dagen keurige brief gehad:
>>>> Rxxxxx Sxx; 21-11-2008 11:37 >>>
> Geachte mevrouw Xxxxxxx,
>
> Naar aanleiding van uw schrijven van xx november 2008 inzake uw cliënt de heer Xxxxxx bericht ik u als volgt.
>
> Ik heb het abonnement van cliënt per direct beëindigd. Het vrijgeven van de lijn neemt ongeveer twee weken in beslag.
>
> Ik zie geen noodzaak een slotnota te formuleren voor cliënt. Cliënt is Online geen betaling meer verschuldigd.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Online Breedband B.V.
>
> Rxxxxx Xxx
> Para Legal
> Muiderstraat 1, 1011 PZ Amsterdam
> Postbus 10241, 1001 EE Amsterdam
>
> Please note that I do not work on mondays
Zoals jullie kunnen lezen het werkt en mijn account is inmiddels afgesloten (wat ben ik blij na 1 jaar gezeik van Online te hebben gehad
kunt u mij het adres van UPC toekomen svp. Ik wil n.l. mijn abonnement "aangetekend" opzeggen.
We willen dit abonnement stopzetten ivm het overlijden van mijn vader R.J. Vogels
ik heb vanaf maart/juni geprobeerd(telefonisch)het te veel betaalde abonnementgelden terug te vorderen.Nog steeds niet gelukt.Ieder keer krijg ik een medewerker/medewerkster aan de telefoon die werkelijk niets weet.Steeds weer krijg ik een ander verhaal te horen en steeds weer de verzekering dat het spoedig verholpen zal worden.
Ik twijfel sterk aan de competentie van deze lieden, maar intussen krijg ik wel een hartvergroting van ergenis en woede!En nergens kun je verhaal halen bij een of andere hogere functionaris.Een zekere Diderik Karsten schijnt er een te zijn, maar probeer hem eens te bereiken. Mooi niet!!.Maar intussen betaal ik nog wel te veel. Oplichters!!! Wie kan mij hiermee helpen?
ik heb vanaf maart/juni geprobeerd(telefonisch)het te veel betaalde abonnement terug te vorderen.Nog steeds niet gelukt.Ieder keer krijg ik een medewerker/medewerkster aan de telefoon die werkelijk niets weten.Steeds weer krijg ik een ander verhaal te horen en steeds weer de verzekering dat het spoedig verholpen zal worden.
Ik twijvel sterk aan de competentie van deze liede, maar intussen krijg ik een hartvergroting van ergenis en woede!En nergens kan je verhaal halen bij een of andere hogere functionaris. Oplichters!!!
Ik ben sinds 18 september jl. bezig om mijn Internet verbinding gerealiseerd te krijgen zonder enig succes. Het is vandaag 10 november en daarom wil met onmiddelijke ingang mijn abonnement opzeggen.
Opzeggen is bij upc een nachtmerrie,je hangt eindeloos in de wacht en krijgt dan een kereltje die niks weet.
Geachte heer/mevrouw,
Is het mogelijk dat ik mijn internet laat omzetten in een nieuw abonnement? Het lijkt mij dat mensen met een nieuw abonnement veel goedkoper uit zijn, dan de mensen die een aantal jaar een abonnement hebben lopen. Mijn abonnement kost €29.95 per maand + €10.00 voor mijn KPN-lijn. Mensen die een nieuw abonnement nemen betalen het hele jaar maar €25 per maand en ik betaal €15 extra per maand. Dus dat wil ik graag laten omzetten in een nieuw abonnement.
mvg ben
juny opgezegd,kan pas in mei 2009 wel telefoon is opgezegd ,en moet ik 113euro boete voor betalen,heb ik gedaan en krijg nu nog steeds iedere keer een hogere rekening,internet en digitale tv kan niet opgezegd worden,dus moet ik elke maand 39,17euro betalen.terwijl ik geen gebruik meer maak van upc,want ik ben al bij kpn
te duur en veel storingen
Voor Ziggo internet zijn in totaal 441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Ziggo internet opzeggen