Lees de reviews van andere bezoekers die hun Vodafone mobiel abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
heb mijn vodafone sim only opgezegt....kosten waren 12.95 per maand.....werden volgend jaar 19.95...is dat geen behoorlijke verhoging.???
er was niks aan te doen zei vodafone...ook voor goed klanten was er geen aanbieding.....
heb nu maar een sim only gepakt via www.mobiel.nl.....ook bellen via het netwerk van vodafone....nu met 350 belminuten....en voor de prijs van € 9,95.....hoe het kan dat weten ze bij vodafon niet eens.....maar voor vaste klanten kunnen ze nisk doen......wie snapt het nu nog.....ik niet meer.......maar in ieder geval....kijken op www.mobiel.nl...is aan te raden
groetjes henri
Ik zeg mijn abonnement op omdat ik interesse heb in een nieuw toestel. Bij verlenging moet ik veel meer betalen voor het toestel.
Nadat Vodafone me belde met een nieuwe actie, namelijk het hele Vodafone live gebeuren, klonk het erg interessant om (zoals ze dat door de telefoon vermelde) vanaf dat moment mn huidige abonnement te verlengen met 2 jaar (zoals ze zeiden, ingaand vanaf dat moment) Na bijna 2 jaar nadat ze me belde met de actie waar ik mee akkoord ging (tevens ook een nieuwe live-telefoon bij kreeg) wilde ik mn abonnement opzeggen, en toen werd mij verteld dat eerst mn oude abonnement afliep, en daarna pas mn nieuwe in ging. Toen ze me belde had ik net een paar maanden dat abonnement. Dus ik zat 4 jaar aan vodafone vast... Uiteindelijk na wat brieven kon ik het opzeggen, en met mn stomme kop toch weer bij vodafone een abonnement afgesloten (vanwege een goeie actie met een nieuwe telefoon) Ik heb tijdens de looptijd van het laatste afgesloten abonnement mn tarief verhoogd, omdat ik veel belde. Duidelijk erbij gevraagd of ik nog wel terug zou kunnen naar het contractueel afgesloten abonnement. Wat geen probleem zou zijn (als we Vodafone moeten geloven althans). Later besloot ik toch weer terug te gaan naar mn oude abonnement en je raad het al, het kon niet. Waarom niet? Het abonnement wat ik afgesloten had een jaar geleden, bestond niet meer, zodra ik naar een ander tarief ging, hebben ze me niet gemeld dat ik niet meer terug zou kunnen naar het oude systeem. Na een hoop gezeik hebben ze me alsnog 2 abonnementen terug gezet, en nu het bijna aan het einde is gekomen van de 2 jaar dat dit complete abonnement duurde is het nu toch echt de tijd om vodafone voor goed te verlaten, wat voor 'n aanbiedingen ze er ook bij krijgen.
Mocht u twijfelen om een abonnement af te sluiten bij vodafone, lees dit verhaal dan nog maar een keer...
U bent gewaarschuwd voor de Vodafone schurken
Ik heb te veel geld verloren aan onnodig bellen in binnen-en buitenland, Mijn eigenschuld maar ik wil een auto kopen vandaar dat ik wat geld wil besparen en dit abonnement wil stop zetten.
Gaarne opzeggen op 25-03-2007!
Zou u mij hierpver willen berichten
telefoon gaat door naar mijn zoon.vind prepaid dus verstandiger in verband met de kosten
Ik vind hem heel handig. Je moet idd wel zelf de datum van opzeggen toevoegen!
veel te duur als jij belt buiten dat bundel en van vorige maand nog wat over van dat bundel niet meenemen naar volgende maand.
Prima service van jullie.
Dank jullie wel
Groetjes Theo
ik vind het bijzonder klantonvriendelijk dat jullie drie maanden opzegtermijn hebben. Je moet uitgana van de kracht van je bedrijf en wat je de klant te bieden hebt, ipv hem te verplichten drie maanden vantevoren op te zeggen. Hij zou moeten blijven omdat jullie diensten goed zijn, en niet alleenomdat het drie maanden duurt om van jullie af te komen. Dit laat een negatief gevoel achter.
Voor Vodafone mobiel zijn in totaal 268 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Vodafone mobiel opzeggen