Lees de reviews van andere bezoekers die hun VCCS abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ons abonnement loopt vanaf okt.2008,
in 5 mnd tijd zijn onze kliko's niet
gereinigd.Bij telefonisch contact werd
er doodleuk verteld dat dat onze eigen
schuld was en dat we naar ons geld konden
fluiten. Hoop dat opzeggen zonder problemen
verloopt.
Ik wil mijn containers niet laten reinigen.Ik vind het te duur.
Bij mij zijn ze ook aan de deur geweest, ik kreeg de kans niet om dit met mijn man overleggen dit kon via de gele bon en een brief weer ongedaan maken als je binnen 8 dagen opgestuurd werd.
Nu achteraf zie ik dat je de brief aangetekend weg moet sturen, dit is niet tegen mij gezegd en kost mij weer geld.
Nou als ik jullie allemaal zo hoor is het wel verstandig als ik het aangetekend weg doe anders halen ze elke maand een bepaald geldbedrag van onze rekening af.
Via mail reageren ze niet dat klopt en bellen heb ik nog niet gedaan maar zal wel niets helpen.
bij deze zeg ik mijn abbonement op,ze zijn dit jaar 2 keer geweest en heb al 3 brieven gehad wegens ziekte van chauffeur komen wij u container over 4 weken reinigen nou mooie service is dat.en ik heb pas 3 van zulke brieven gehad dit jaar,ik betaal toch niet voor jan met de korte achternaam of zie ik sit verkeerd.nee bij deze voor mij geen vincent containercleaning meer!!!!stelletje oplichters,en vorig jaar hebben ze gewoon 2 mnd achter elkaar het geld eraf gehouden dus mensen let op !!!!een geweldige service hebben deze gasten.
Wij gaan verhuizen en willen geen gebruik maken van de diensten op ons nieuwe adres.
Vandaag 23 Januari2008 giro incasso ontvangen van Vincents Container Cleaning.
Ik ben al een jaar verhuisd van Hoogland naar een serviceappartement in Leiden.Bij verhuizing abonnement van Vincents Container op gezegd.
ik heb al drie keer gebeld en brief gestuurd en nog word er geld afgehaald en gezegd "we hebben geen brief ontvangen "nou het telefoontje in ieder geval slechte zaak als je het niet meer wilwil je het niet meer dit is geen manier om klanten te willen houden
Bij ons wordt de container wel schoongemaakt, maar ik vergeet altijd de container aan de weg te laten staan. Dan rijden ze ook gewoon door, mijn schuld denk ik dan! Ik vind het zonde van mijn geld!
Ik heb iemand aan de deur gehad in september. Ze hadden een heel mooi praatje aan de deur. Ik heb gezegd dat ik het met mijn partner moest bespreken. Toen ging het:
Ja maar mevrouw, als u nu een handtekening zet dan wordt u later nog gebeld of u het wel of niet wilt. Wilt u het niet dan kunt u het via de telefoon opzeggen. Zo gezegd zo gedaan. Handtekening gezet en er werd inderdaad gebeld.
Wat blijkt? Ik kan helemaal niet via de telefoon opzeggen. Ik moest een fax sturen voor een opzegging met de juiste papieren. FOUT NUMMER 1!!
Zo gezegd zo gedaan. Ondertussen was er al wel 65 euro van mijn rekening afschreven FOUT NUMMER 2!!
Ik heb gebeld voor het geld nee het is in behandeling. En we hebben nog een brief gestuurd en gemaild.
Vandaag heb ik weer gebeld. Ja maar mevrouw, die fax hebben we nooit ontvangen FOUT NUMMER 3!!
En wanneer u die brief heeft gestuurd was buiten de 8 dagen van opzegging. FOUT NUMMER 4!! Volgens de wet heb je huis aan huis verkoop 14 dagen de tijd om er vanaf te zien, of op te zeggen.
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Mijn abbonement voor volgend jaar is al wel opgezegd. Het zal mij benieuwen. Ze zijn nog niet van mij af!!! Dat is FOUT NUMMER 5!!
Zo ga je toch niet met klanten om??
Opzeggen van het contract .
omdat ik al een keer per brief geprobeerd heb en ook al een keer via de mail en nu word er weer geld van de rekening afgeschreven .
klacht is dat er wel geld afgeschreven word maar een container cleanen dat is er niet bij ,makkelijk geld verdienen zo .
verder eis ik in ieder geval dat ze nu het geld terug gaan storten anders moet ik maar een keer bij deze mensen op bezoek.opzeggen hoeft toch niet 3 keer te gebeuren .