Lees de reviews van andere bezoekers die hun Tubantia abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Kosten vermindering,misschien op een later moment wel weer
Na jaren echt jaren lid te zijn geweest wordt je behandeld als stront een hele week geen krant van maandag tot maandag en als je de klantenservice belt al wel vier keer wordt er opgehangen
In maart afgelopen jaar heb ik telefonisch mijn abonnement na 6 jaar opgezegd.
De krant zou per april/mei worden stop gezet, ik wist het niet precies.
In juni wees mijn vriend mij er op dat we de krant nog steeds ontvingen. Ik was druk in die periode en heb er te laat achteraan gebeld: begin juli.
Ik kreeg een medewerker aan de telefoon en ik heb hem het verhaal uitgelegd. Hij gaf aan te zullen kijken en gaf aan dat hij het voor mij had geregeld: mijn abonnement wordt per 4 augustus opgezegd. Toen ik aangaf dat ik daarmee niet akkoord ging, werd de toon anders. De medewerker dacht totaal niet mee, vroeg naar een opzegbevestiging (heb ik nooit ontvangen, omdat zijn collega mij dat niet heeft gestuurd) en gaf aan dat hij er ook wel wat van vond dat ik nu pas belde terwijl de krant nog was doorgelopen.
Hij heeft daar een punt, maar zijn beschuldigende toon is een beetje de omgekeerde wereld.In beginsel heeft Tubantia mijn opzegging niet correct verwerkt.
Ik heb mij er maar bij neergelegd...het gesprek afgerond en gewacht op mij opzegbevestiging....die niet kwam.
Vervolgens kwam ik er achter dat ik via de website kon opzeggen en dat heb ik maar gedaan. Wel mijn beklag bij klantenservice gedaan. Maar nul begrip en dezelfde toon...keer oo keer valt men terug op de opzegbevestiging...die ik niet heb ontvangen Jamner na 6 jaar trouw lid te zijn geweest.
Te vaak de krant niet ontvagen
Een fijne krant om te lezen.
Ik wil geen kranten meer ik ga verhuizen
Vandaag geen krant ontvangen en gemeld. Reactie: "Leest u hem maar digitaal. Het bedrag van de de gemiste krant wordt in mindering op uw rekening gebracht."
Gebeld en gevraagd of er geen krant op te halen is bij het distribututiepunt. Antwoord: "Nee . wij kunnen u wel een korting aanbieden op een tijdschriftabonnement."
Voorheen werd de krant alsnog nabezorgd.
Deze ervaring is bijzonder negatief
Ik zeg mijn abonnement op omdat we,geen of helemaal geen krant ontvangen.
Zeer slechte bezorging
De krant word voor mij onbetaalbaar
zeer goede krant