Lees de reviews van andere bezoekers die hun Tubantia abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
De administratie van de betaling werkt niet goed
Te duur
TC Tubantia biedt de "service" tijdschrift.nl aan. Omdat het aanmelden moeizaam ging en het niet duidelijk is hoe tijdschrift.nl zich verhoudt tot Tubantia, heb ik blijkbaar via Tubantia en via tijdschrift.nl aangemeld voor deze digitale vorm van lezen. Hier kwam ik 4 maand later achter omdat het twee keer van mijn rekening werd afgeschreven. Het mailadres was in beide gevallen identiek maar blijkbaar wordt daar niet op gecontroleerd.
Opzeggen is haast niet te doen. Lange wachtrijen met de telefoon en de knop om het abonnement op te zeggen werkt niet. De klantenservice van Tubantia trekt de handen er volledig vanaf: zij zijn uitsluitend geïnteresseerd in de opbrengsten die zij hiervoor ontvangen. Wat mij betreft is dit oplichting.
Tevreden over de krant
Jullie zijn niet bereikbaar, alleen de klachtenlijn over bezorging. Het stopzetten van de bezorging wordt nergens aan gegeven.
We doen samen met de buren.
Getracht een vakantie onderbreking tot stand te brengen. Na een eerste melding werd mij verzekerd dat het in orde was en dat een email zou volgen. Geen email dus en dit opnieuw gemeld aan deze krant. Wederom geen email, wel 2 emails van een nieuw abonnement die tegelijkertijd werd afgesloten. Na 3 keer een poging gedaan te hebben en telefonisch de verzekering gekregen dat de vakantie onderbreking was vastgelegd wordt de krant na de ingangs datum nog steeds gewoon bezorgd. Zucht....Nu is een keer niet gebeld met het call centrum maar een email gestuurd.. Ik ben benieuwd.
Goede krant met uitstekende redactie!
Is veel te duur
Ik ben genoodzaakt door de gestegen levensonderhoud17% inflatie en de gestegen prijzen van de energiekosten te stoppen met de abonnement van Uw krant. Ik kan het eenvoudig weg het geld niet missen elke maand