Lees de reviews van andere bezoekers die hun Tellicom abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Per 7 april 2007 heeft de KPN de service kosten telefonie weer overgenmomen, en derhalve per die datum het V-tellicom abonnement laten beëindigen. Nu blijkt dat nog steeds maandelijks een bedrag ad € 8,10 van mijn rekening wordt afgeschreven. Ondanks herhaaldelijk bellen krijg ik geen antowwrd of gehoor.
Ik zou graag zien dat u a) het abonnement onmiddellijk stopzet en b) de bedragen over april, mei en juni terugstort.
Met vriendelijke groeten,
Mayke Harding
een abonnement van v-tellicom kun je blijkbar niet opzeggen.enkele tijd geleden heb ik een aangetekende brief verstuurd, maar deze kon niet worden afgeleverd. En werd ook niet opgehaald.Het blijkt dat de ontvanger verhuisd is of helemaal niet bestaat.
op 17-3-2006 ben ik overstap naar UPC telefonie maar van deze datum ben ik aan jullie nog betalen tot nu,hoe kan dat?
ik wil mijn abonnement opzeggen omdat ik via een ander preselect nummer wil gaan bellen
ik ben vanaf half september 2006 overgestapt naar een andere profider maar krijg tot op heden nog steeds rekeningen. na veel bellen en niet terug gebeld te worden ben ik overgestapt op het terug boeken van de maandelijkse kosten en krijg daar een aanmaning 12,50 voor die ik ook niet verplan ben te betalen. ik wil met onmiddelijke ingang het abonnement stopzetten en ik wil hier schriftelijk een bevestiging van.
Heb na 3 dagen bellen V-Tellicom tervergeefs overigens gaat steeds in gesprek geprobeert in de ochtend en in middag allebei geen resultaat dit heeft mijn vrouw in de afgelopen maanden ook geprobeert ook geen resultaat,verschillende brieven verstuurt geen reactie.
Wij zijn het zat en gaan juridise stappen ondernemen over dit bedrijf.
ik ben al een aantal maanden bezig om mijn abonnement op te zeggen bij Vtellicom, doch helaas; het enige dat ik krijg is een deurwaardersbrief dat ik 58,99 euro moet betalen omdat ik 1,84 euro niet betaald zou hebben.
Wat een oplichters die vtellicom. Oppassen om daar een abonnement te nemen!!
Met groet van Peter
In oktober heeft mijn man u namens mijn schoonmoeder per brief medegedeeld dat mijn vader, de heer J.J. van Eck op 2 oktober 2006 is overleden en dat derhalve per die datum het V-nel abonnement diende te worden beëindigd. Nu blijkt dat nog steeds maandelijks een bedrag ad € 8,10 van de rekening wordt afgeschreven. Ik zou graag zien dat u a) het abonnement onmiddellijk stopzet en b) de bedragen over november, december en januari terugstort.
Met vriendelijke groeten,
W. van Eck
mijn vader J. Szalata, chopinstraat 26, Zevenaar, telefoon 0316330019 is op 27 november overleden. Wilt u met onmiddellijke ingang het abonnement stopzetten en mij een bevestigingsmail toesturen. N.B. ik heb al eerder een mail gestuurd en nog niets van jullie gehoord
Geen telefoon meer opname in verzorgingtehuis.