Vul het onderstaande formulier in. Druk vervolgens op de knop Abonnement opzeggen.
Ontvang binnen 2 minuten uw Telfort simonly (overgenomen door KPN) opzegbrief.
De laatste 24 uur zijn er 249 opzegbrieven gedownload.
Meer dan een half miljoen mensen gebruiken jaarlijks Abonnementen Opzeggen
15 jaar geleden gestart met de gratis opzegbrief - meer dan 4.000.000 gegenereerd
Voer uw gegevens in, wij genereren uw opzegbrief om deze gratis te downloaden. Heeft u geen printer, papier, envelop of postzegel bij de hand. Maak dan gebruik van onze opzegbrief verzendservice.
Verstuur zelf uw brief, of laat ons uw brief verzenden met PostNL zodat u lekker kunt relaxen. Mocht de opzegbrief niet zijn aangekomen bij Telfort simonly (overgenomen door KPN), dan versturen wij de opzegbrief nogmaals gratis net zolang Telfort simonly (overgenomen door KPN) de opzegbrief heeft ontvangen.
KPN Klantenservice
Opzeggen
Postbus 235
2400 AE ALPEN A/D RIJN
De opzegtermijn van Telfort Simonly (overgenomen door KPN) is 1 maand.
1. Minimaal 24 maanden contractduur.
2. Geen aansluitkosten.
3. Geen verplichting tot aanschaf van een toestel.
4. Geen kredietcheck bij aanvraag.
5. KPN netwerkdekking in Nederland en Europa.
6. Gratis bellen naar andere KPN-nummers in Nederland en Europa.
7. Gratis sms’en naar andere KPN-nummers in Nederland en Europa.
8. Gratis internetbundels met 4G snelheid tot 50 Mbps (maximale downloadsnelheid).
9. Flexibele bundels met opties voor extra data, belminuten of sms’jes tegen meerprijs per maand of jaar.
10. Mogelijkheid om eigen telefoonnummer mee te nemen bij overstappen naar Telfort simonly (overgenomen door KPN).
Je kunt je Telfort Simonly-abonnement opzeggen door contact op te nemen met de KPN Klantenservice. Je kunt dit doen door te bellen naar 0800-0800 of een e-mail te sturen naar klantenservice@kpn.com.
Stel een automatische opzegherinnering in voor Telfort simonly (overgenomen door KPN) en ontvang een waarschuwingsmail vlak voordat uw abonnement verlengd wordt.
Lees de 17 reviews van bezoekers die een opzegging van Telfort simonly (overgenomen door KPN) hebben gedaan.
Was altijd goedkoop om als huis telefoon te gebruiken
Windows Live bestaat al lanegr dan twee jaar (als Hotmail) en is steeds minder een probleem voor professionele verzenders. Ze beschikken over een uitgebreid anti-spam systeem waarbij klachten van de abonnees een belangrijke rol spelen. Daarnaast bieden ze legitieme verzenders allerlei tools die kunnen helpen om de aflevering te verbeteren. Het zou goed kunnen klanten van Telfort bewust of onbewust spam hebben verzonden waardoor de mail servers van Telfort automatisch werden geblokkeerd. Het is nogal kortzichtig om de Windows Live als de boosdoener aan te wijzen indien de mail niet aankomt.
3maal per maand abonement betalen? ik vind het asociaal van telfort
Ik vind dat telfort niet goed met haar klanten omgaat, tussen juli en sept. 2009 heeft telfort een update gehad aan de factuurafdeling. Ze zijn alleen vergeten de klant in te lichten dat deze werkzaamheden zouden plaats vinden. Waar naar de klant begin Sept. 2009 ineens een rekening krijgt en of je die maar even meteen wil overmaken. En dan spreek je een betalingsregeling af met Telfort maar vervolgens word je wel meteen afgesloten en je nummer opgeheven maar ze verlangen wel van de klant dat hij zijn abonomentsgeld wel iedere maand blijft overmaken maar je nummer ben je wel kwijt want zoals hun zeggen dat kunnen ze niet meer terug draaien. Dus ik adviseer denk goed na voordat je een abonoment afsluit bij Telfort want 1x niet op tijd betalen is ook meteen je afsluiting van je nummer en je kan wel een betalingsafspraak maken maar je bent je nummer wel kwijt en je krijgt m ook niet meer terug, ik heb er wel van geleerd en sluit nooit meer iets af bij Telfort. En de klantenservice hoef je ook niet te bellen daar hang je gemiddeld rond de 10min aan de lijn voordat je iemand te spreken krijgt en ze proberen je vervolgens ook van het kasje naar de muur te sturen want hun kunnen er dan op dat moment niks aan doen of veranderen. DUS KIJK GOED UIT MET Telfort
MVG Sebastiaan
Voldoet niet meer aan mijn wensen.
Afgelopen maand heeft 1 persoon de Telfort simonly (overgenomen door KPN) opzegbrief gedownload.
Personen die Telfort simonly (overgenomen door KPN) opzeggen zijn gemiddeld tussen de 40 en 50 jaar. De opzeggingen van Telfort simonly (overgenomen door KPN) worden het vaakst gedaan door mannen, van die mannen is de gemiddelde leeftijd 44 jaar.
De laatste 12 maanden hebben er in totaal 12 personen een voorbeeldbrief gedownload.
In de categorie Telefonie zijn onlangs ook Vodafone mobiel en Vodafone simonly opgezegd.
Telfort simonly (overgenomen door KPN) is één van de abonnementen van Telfort. Andere populaire abonnementen van Telfort zijn Telfort pakket (overgenomen door KPN) en Telfort zakelijke telefonie (overgenomen door KPN).