Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort mobiel (overgenomen door KPN) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik haat telfort.
telfort rond wel af per hele minuut. In 2009...Ik heb mijn facturen nagekeken en ik heb bijna al 40 euro erover heen gebeld.
als het zo moet dan schrijf ik de volgende opzegging wel een brief!!!!!!!
Geen bereik met dit abonnement.
Hallo allemaal gelukkig ben ik van telfort bijna af maar ik moet zeggen na afloop een goeie kant van het verhaal ik kan mijn nummer mee over nemen naar Vodafoon en dat is wel prima van hun en een pluimpje voor telfor wel op zijn plek. Op dit moment is het echt moeilijk te zeggen wie het goedkoopste is !! is elke maand anders en tja je moet overal af wachten wat je krijgt maar in ieder geval telfort alvast bedank voor jullie service was toch fijn ondanks duren telefoon nota's ben ik overal berijkbaar geweest in euro landen . maar sorry ik blijf liever nu bij Vodafoon dit is kwa mobiel netwerk nog gewoon het beste
Groetjes Robert Hogenboom
Geen inzicht in belstaus,telfort bereikend hogerekosten als je belt en je beltegoed is op,
je weet ook niet wat je belstatus is.dit doet telfort express om hogere kosten te bereikenen.
mijn vorige abonement was bij Tmobile,daar kun je je belstatus elke minuut bekijken en je weet altijd of je nog beltegoed hebt,je komt dus nooit voor verrassing te staan bij tmobile,
bij telfort kom je vaak voor verrassing met hogere kosten,ik ga dus terug naar tmobile.
Geen inzicht in belstaus,telfort bereikend hogerekosten als je belt en je beltegoed is op,
je weet ook niet wat je belstatus is.dit doet telfort express om hogere kosten te bereikenen.
mijn vorige abonement was bij Tmobile,daar kun je je belstatus elke minuut bekijken en je weet altijd of je nog beltegoed hebt,je komt dus nooit voor verrassing te staan bij tmobile,
bij telfort kom je vaak voor verrassing met hogere kosten,ik ga dus terug naar tmobile.
Op 22 november 2008 heb ik een contract getekend bij Telfort. Moet in gaan eind februari 2009. Kreeg meteen sms dat men mij welkom heette als klant, terwijl dat pas eind feb zou moeten. Vanuit telefoonwinkel meteen contact gezocht met Telfort. Hun antwoord: Wordt rechtgezet, alles komt in orde, contract gaat in op 25-02-2009.
Een week later brief gehad dat nummerbehoud wordt bevestigd miv 25-02-2009. Alles lijkt in orde.
Op 30-12-08 geld afgeschreven van mijn rekening inzake nota van Telfort en op 05-02-09 wéér.... En mijn abonnement is nog niet ingegaan. Heb bedragen gestorneerd. Wat wordt er gezegd bij telefoonwinkel? Dat ik niet moet storneren, omdat ik dan wordt geregistreerd als niet betaler!!!!! En dat terwijl Telfort ONTERECHT geld van mijn rekening af haalt, dus mij BESTEELT !!!! Mag dat dan wel???
Ik maak gebruik van mijn recht om het abonnement Sim_only 100 wat ik enkele dagen geleden telefonisch heb geaccepteerd te beëindigen per direct.
Nummerbehoud aanvragen is een drama. Nummer van de simkaart is te lang, en niemand van de help-desk kan me helpen om het aanvraagformulier goed in te vullen. De één zegt: laatste 8 nummers invullen. De volgende zegt: eerste 8 nummers invullen en een derde zegt alle nummers van de simkaart invullen. Al met al dus een dure grap al die belminuten van 30 eurocent per minuut!
Ik ben al drie/kwart jaar ernstig ziek. Ik heb derhalve weinig tot niets gebruik gemaakt van mijn telfort-abon.
Voor Telfort mobiel (overgenomen door KPN) zijn in totaal 200 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Telfort mobiel (overgenomen door KPN) opzeggen