Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort mobiel (overgenomen door KPN) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
telfor is echttt viess!!!!
ze zijn echt heel erg, heb 3 maanden een simonly abbo bij ze en het gaat al vnaf e eerste maand fout!!
1e maand: ik zou mijn bundel de elke 15e van de maand krijge, maar dat was mij niet vertels ik had de 9e mijn abbo aangeslotenen had de klanten service gebeld voor de zekerheid omte kijke of ik het ook echt de 9e had. JAOOR MEVROUW U HEEFT U BUNDEL JA U HEEFT U MINUTE VANDAAG HOOR.
bel ik lekker 6 dage buiten me bundell... :@:@ en dan jaa je krijgt het de elke 15e van de maand blalbala flikkers..
2e maand:
der staat op mijn factuur bv een nummer die ik heb gebeld om 21.00 gespreksduur: 3 minuten
( KLOPT)
maar dan staat er ineens de selfde nummr
21.01 gespresk duur weer 3 min
21.02 zelfde verhaal
21.03
DAT KAN TOCH NOOOOOIT. bel ik e klantenservice ja mevrouw ik kan er nix aan doen het moet betaald worde balalbala
en nu de 3e maand
kheb 500 belminuten.
gaan ze na 136 minuten dat k heb gebeld, BUITEN mijn bundel berekene ineens:S:S dat ken toch nie
heb ik ze weeeeeeeeer op gebeld
ja mevrouw ik maak er een notitie van en u hoort binne 5 werkdagee er wat van aballabababla
echt stelletje idioten!!!!
en owjaa die mense die bij de klantenservce werken zijn ook echt niet normaal, echt onbeleefd vooral die wijven!
word zo agressief van ze !!!
Telfort naait mij hard.
Ik zit nu net 2 maanden bij telfort.
Ik heb een sim only 500. (30 euro per maand) mijn contract zou starten vanaf 28 dec. Dus ik heb vanaf 28 dec zitten bellen natuurlijk. Ik had 287 minuten gebeld netjes binnen de bundel. Schrijven ze zonder pardon 95 euro van mn rekening. Zeggen ze: uw aboonement is geactiveerd op de 10de, shit zeg als ik dat had geweten had ik niet eens gebeld !@!@!@ Vervolgens ga ik voor een uitvaart naar curacao 1 weekje, ik heb daar hooguit 15 min gebeld, ik heb dat bijgehouden. Volgens telfort heb ik er 95 min gebeld en kreeg ik een rekening van 364 euro. Ik zat voorheen bij T-mobile waar ik 375 min had en daar betaalde ik 45 euro per maand en belde ik veel meer in het buiteland en in Nederland, mijn rekeningen daar waren nooit hoger dan 70 euro per maand.
TELFORT NAAIT haar klanten.
PS. bij T-mobile betaalde ik GEEN deblokkeringskosten of aansluitkosten. Ik heb er nu al spijt van dat ik bij Telfort zit !
Wegens het stilzwijgend verlengen zonder toestel en het weigeren een vervangend toestel te geven na verlenging.
En krijgen jullie nou allemaal antwoord terug van Telfort?
ze belazeren de boel op. bij mij incasseren ze 2 keer de kosten in plaats van een keer. weg er mee die rotzooi
Geen bereik met dit abonnement
ik wil opzeggen omdat ik wil kijken voor een goedkopere aanbieding en een beter bereik
zelfs geen bereik op vakantie in eigen land
Ik hoop dat dit beeindigen van dit mobile nummer
op tijd is .en heb dan genoeg aan 1 telefoon ,ik heb er nu 2
en mijn nieuwe
ik zeg op omdat ik prepay ga bellen
I.v.m. aanschaf IPhone
Ongeveer 3 maanden geleden werd ik afgesloten bij Telfort. Ik had geen flauw idee waarom dus ik wou contact opnemen, maar aangezien Telfort storing had kon ik pas na 3 week contact met Telfort opnemen. Toen bleek dat Telfort een betaling van mij niet weer kon vinden. Dus ik moest het nog maar een keer over maken en bewijzen dat ik het had betaald dan gingen ze me weer aansluiten. Ik heb toen voorgesteld dat Telfort me weer ging aan sluiten en dan zou ik mijn bankafschrift mailen. Daar ging zij mee accoord. Maar na een week was ik nog niet weer aangesloten en ik hoorde ook niets op mijn mail. Nog een paar keer gebeld en nog steeds bleek mijn geld kwijt te zijn. Ze hebben mij belooft het uit te zoeken en dan contact met mij op te nemen, maar we zijn nu alweer een hele tijd verder en ik hoor nog steeds niks. Kan ook geen contact opnemen want er is een storing gaande. Nou ik ben er klaar mee. Ik moet wel abonnementskosten betalen, maar ik kan niet bellen. Mijn verplichting is dat ik mijn factuur betaal en Telfort z'n verplichting is uit te zoeken waar mijn geld is gebleven, maar daar ga ik geen maanden op wachten.
belazeren de boel en veel te duur
Voor Telfort mobiel (overgenomen door KPN) zijn in totaal 200 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Telfort mobiel (overgenomen door KPN) opzeggen