Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort mobiel (overgenomen door KPN) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik wil opzeggen omdat ik niet meer tevreden ben .
ik heb sim only 200 en mijn rekeningen zijn zo hoog dat ik er onderhand gek van word mijn abonnement loopt nog tot volgend jaar mei als ik er eerder van af kan zal ik het niet laten .
wie kan mij raad geven
Opzeggen wegens weinig gebruik maken van de telefoon.
Het abbonnement is nog te duur voor wat wij bellen.
wil ook telfort abbonement per direct stopzetten, ga verhuizen per september naar marokko, kom niet meer kan het dan wel per direct slechte provider telfor geefmijnmaar t-mobile
Slechte service, fouten in factuur.
te duur. overstappen naar vodafone.
Geachte,
Bij deze wil het abonement behorende bij klantnr 1703515, gsmnr 06-19460324, Imeinr 358804012869114 beeindiden.
Het contract loop af op 27-10-2010.
reden opzegging,
zeer slechte service!
Klote Telfort rond ALLE gesprekken af op hele minuten. Andere providers ronden alleen de 1e minuut af op een hele minuut!
Ik zeg mijn abonnement op, omdat 1 abonnement bij een andere provider meer dan genoeg is.
opzeggen abbonnement waar ik nooit gebruik gemaakt heb.
ik ben er ingetuimd door gladde prater van GSM.NL.
mvg p. marcus
opzeggen omdat ik geen telefoon meer heb.
Voor Telfort mobiel (overgenomen door KPN) zijn in totaal 200 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Telfort mobiel (overgenomen door KPN) opzeggen