Lees de reviews van andere bezoekers die hun Telfort mobiel (overgenomen door KPN) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Graag ontvang ik een bevestigingsbrief van u.
Heb sinds kort ook een zakelijke telefoon, en ben sinds de definitieve overgang van het Telfort- naar het KPN netwerk zeer ontevreden over de kwaliteit van het netwerk in mijn werkgebied. Heb sinds eind mei nu al 2 keer een langdurige storing gehad en ook de omzetting ging verre van vlekkeloos bij mij.
Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.
De reden is dat het smsen duurder is vergeleken met andere providers en ook geen sms bundel mogelijk is.
Graag mijn nummer vrijhouden voor nummerbehoud en een bevestiging.
Ik had een sim only voor 4,95 per maand voor 12 maanden. Na deze periode zou mijn abonnement stilzwijgend verlengd worden.
Nou prima dacht ik nog. Maar stilzwijgend verlengen betekende wel dat dat 15,-- euro per maand ging kosten. Daar wordt nergens maar dan ook nergens melding van gemaakt als je een abo afsluit.
Ja had u maar 3 maanden van tevoren moeten verlengen werd er nog gezegd, dan kan u weer gebruik maken van een aanbieding. Ja maar er zou toch stilzwijgend verlengd worden? JA maar dan betaalt u 15,-- euro.???????
Nou inmiddels m'n buik ervan vol, gewoon opzeggen en een nieuwe bij tele 2 genomen, zijn trouwens ook een stuk voordeliger, en...ik hoef m'n sms-jes niet apart te betalen.
ik wil opzeggen en kijken voor een goedkopere aanbieding.
niet te geloven .krijgt 260.01 euro belkosten ..je zult zeggen je zal wel gebelt hebben naar 0900 nummers ..nou echt niet .........ZEKER WETEN...van NIET .....
bij deze zeg ik het per direct op......
Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.
De reden is de omzetting van EDGE naar UMTS.
Het gebruikte toestel betreft de: HTC P3300
Ook heb ik sinds de overgang naar KPN geen dekking meer op mijn werk waar ik toch 75% van mijn tijd doorbreng.
Graag mijn nummer vrijhouden voor nummerbehoud en een bevestiging.
ik heb geen klachten over prijs,kwaliteit en...
ik heb abonnement niet meer nodig, maar ik wil wel mijn nummer behouden en als prepaid verder gebruiken.
ik ben mijn telefoon en kaart al lang kwijt dus daarom wil ik het stop zeten
Er is naar een reden gevgraagd. de reden van mij is simpel. Te hoge rekeningen,ik kan me eigen belminuten nooit zelf bijhouden en dan zeggen ze allemaal ; dat je het met de telefoonteller bij kunt houden. Dat is niet helemaal waard,want de eerste minuut die je belt is gelijk aan 1 minuut terwijl ik vaak 3 secondens bel ofzo. Dat vind ik jammer! En verder vind ik dat ik nooit goed word geinformeerd en daar baal ik enorm van. Is het niet aan de telefoon is het ook niet ergens in een telfortshop! Heel erg jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor Telfort mobiel (overgenomen door KPN) zijn in totaal 200 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Telfort mobiel (overgenomen door KPN) opzeggen