Lees de reviews van andere bezoekers die hun Tele2 Pakket (heet nu Odido) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Tele 2 zijn gruwelijke schoften. Voordat je aangesloten bent sturen ze al facturen. De communicatie tussen hun en de installateur Imtech is knudde. Na 2 maanden wa sik nog niet aangesloten maar willen ze wel 3 maanden lang geld beuren. Als je belt sturen ze je van het kastje naar de muur. Het is altijd de schuld van een andere afdeling en ze maken overal tickets voor aan. Volgens mij sturen ze die naar Jupiter want ze bellen je nooit terug om de shit op te lossen. Mensen blijf we bij TELE2. Je wordt genaaid wara je bij staat en het is een grote doffe ellende!
bij deze zeg ik e.r dollee
woonende st.janstraat 11
4701kt roosendaal
tel 0165-781501
mijn internet en telefonie op per 15-12-2008
reden ik woon nu hier al meer dan 2 maanden en heb nog steeds geen telefoon ,ik werk niet langer hieraan mee , er zijn wel andere providers die wel naar behoren werken ,met hun klanten
Tele2 is gewoon knudde. Te vroef abb.geld afschrijven. Monteurs op verkeerde dag sturen. Gelijk een dreigende aanmaning sturen terwijl ze automatisch mogen incasseren en dit niet eens proberen. Storing op tv en niet terug bellen (tot 3 keer beloofd) internet wat veel trager is dan ze hebben beloofd... Kortom een hoop gebakken lucht.
Wij zijn pas vanaf september dit jaar klant van tele2, maar wil het 1 jarig contract eenzijdig opzeggen omdat zij niet nakomen wat we in dit contract overeengekomen zijn. Als zij zich er niet aan hoeven te houden, hoeven wij dat ook niet.
Ik heb een alarm installatie en kan deze NIET gebruiken bij Tele2. Daarom stap ik over naar Ziggo. Daar kan het wel.
i.v.m. verandering abonn. wil ik mijn abonn. met Tele2 beeindigen per 1 nov. 2008
mvg Lydia Martens
ivm. verandering van abbonnement zeg ik bij deze
het abonnement op
P.Bochem 07-08-2008
Overstap maak naar OnsnetEindhoven (glasvezel)
ik zeg myn abbonnement op omdat radio maken slecht gaat en ze on beschoft zyn
ik ben helemaal niet tevreden omdat de service van tele2 ver onder nul staat,en het personeel van tele2 is zeer slecht op de hoogte van wat tele 2 te bieden heeft en daarom geven ze de abonne ook maar een zeer kort en slecht antwoord.Ook de verhuizing van mijn zwager F.Bos heeft bij tele2 veel problemen opgeleverd en deze verhuizing is al meerdere keren aangevraagd ,en beloven doen ze alles maar uitvoeren hooo maar,zijn de klanten bij tele2 alleen maar goed genoeg om te betalen? Er zijn zoveel problemen dat ik echt niet de eerste ben welke tele2 gaat verlaten ,hopende U voldoende geinformeerd te hebben,over mijn opzegging,verblijf ik,Cor Hompes
Ps wel zou ik graag een bevestiging hebben over deze opzegging.
Na kosten check over naar een voordeliger aanbieder.
Voor Tele2 Pakket (heet nu Odido) zijn in totaal 104 reviews geschreven. Voor de hele categorie Pakket zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Tele2 Pakket (heet nu Odido) opzeggen