Tele2 Pakket (heet nu Odido) reviews

  • Totaal aantal reviews van Tele2 Pakket (heet nu Odido): 104 reviews
  • Gemiddelde beoordeling Tele2 Pakket (heet nu Odido):
    8.6

Deel jouw Tele2 Pakket (heet nu Odido) review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun Tele2 Pakket (heet nu Odido) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

Tele2 Compleet

Wegens de bezuinigen..

Tele2 Compleet

Ik maak de overstap naar andere KPN

Tele2 Compleet

ivm verhuizing abbonnement opgezegd

Tele2 Compleet

wegens verandering van provider zeggen wij ons zakelijke abonnement per 1e mogelijkheid op.

Tele2 Compleet

Veel te duur opzoek naar een goedkoper provider

Tele2 Compleet

In verband met verhuizing van postcode 6181EB Elsloo naar 6361EK te Nuth.
Helaas is daat Tele2 niet aanwezig.

Tele2 Compleet

Ik ben sinds Juli klant en inderdaad echt een knudde bedrijf! Het klopt van geen kanten, afspraken contract, monteur en alles werkt erg traag. Ik zeg hierbij mijn contract op, zij houden niet aan de afspraak dus ik ook niet!

Gr. Cliff Malhotra

Tele2 Compleet

Ik heb in oktober 2008 Tele2 Compleet besteld, daarna had ik 4 maanden moeten wachten tot ik een bevestigingsbrief kreeg omdat 10 Hs 10 BG moest zijn. Daarna moest ik nog eens een maand wachten tot ik mijn modem kreeg, en omdat ik twee tv's in huis heb wou ik 2 decoders. En dus had ik vele vele malen Tele2 moeten bellen, en daardoor dus ook een telefoonrekening van 300+ euro omdat ik niet met huistelefoon kon bellen!! Daarna had ik EINDELIJK internet en telefoon. Maar televisie werkt nog steeds niet goed. En wat zegt tele2 dan. Je kan maar 1 decoder tegelijk aan hebben anders doet die het niet, of Je kan ze wel allebei tegelijk aanhebben, maar je moet met beide decoders naar dezelfde zender kijken!! En daarom wil ik dus onmiddelijk Tele2 weg hebben!!
Groeten Toto.

Tele2 Compleet

Goh ben niet de enige met gezeik van tele2


zo begon het bij mij dat ik afgelopen jaar in mei werd afgesloten door deze service zou het bedrag van het opmaken van de factuur niet hebben betaald. (2.40 na hun zeggen)
wordt ik afgesloten bel ik ze op met de vraag wat er mis is krijg ik dit te horen smiddag wil ik de betaling doen bel ze op om opheldering van hun bankgegevens krijg ik te horen dat ik al bij het incassobureau lig..

hebben ze dit in september afgelopen jaar terug gedraaid wordt ik in december weer afgesloten.. de incasso kosten stonden nog open van de maand juni/juli..
1,5 maand gebeld gebeld en nog es gebeld.. via een call center in groningen rechtstreekse telefoon nummer gekregen van HOOFD KANTOOR in amsterdam " 020- 7501000" krijg ik 10 keer te horen dat het terecht ben afgesloten..
ik via dat nummer zakelijke markt gekozen.. de dame die de telefoon op pakte (RESPECT HAAR * naam vergeten *) hele verhaal uit gelegd heeft voor mij wat rond gebeld werd door verbonden na een collega die heeft alles weer terug gedraaid.. MAIL GESTUURD met daar in de bekenning van hun + dat ik alle kosten terug krijg (waaronder de Incasso kosten, telefoon kosten + de gemiste diensten.. ) bel ik nog 1 keer na dat nummer * 0207501000* krijg ik een gast die ik ooit al eens eerder gesproken had aan de lijn die ff wou beweren alles ongedaan te maken en me weer duidelijk probeert te maken dat ik onterecht ben afgesloten.. terwijl ik alles zwart op wit heb dat ze mij gelijk geven en dat ik TOCH onterecht ben afgesloten en dat ik niks terug krijg of verekend gaat worden ... > Ontvangen mail * voor veiligheid zijn er namen en sommige gegeven weg gehaald *


*mail bewijs van de teruggave van de gemiste diensten :



Geachte heer XXXXXX,

Naar aanleiding van ons gesprek heb ik van u begrepen dat u als gevolg van een storing gedurende meerdere dagen geen gebruik heeft kunnen maken van een of meer diensten. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak. Tele2 doet haar best om de stabiliteit van uw verbinding te waarborgen.

Uit coulance heeft Tele2 besloten eenmalig een bedrag van 57.26 euro te crediteren. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende rekening. De credit wordt vermeld op uw factuurspecificatie.

adres voor brief:

Tele2 klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen
OVV: onterechte incassokosten

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Robin Hoen
Klantenservice Tele2

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op:
- www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
- 0800-2411602, voor de vijf meest gestelde vragen van ieder product.
- 0900-2411602 (lokaal tarief) 7 dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur.


This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.

Mail van terug gave van gemaakte bel kosten..

Geachte heer/mevrouw xxxxxx,

Naar aanleiding van ons gesprek op 6 februari jongstleden, stuur ik u deze email ter bevestiging van onze gemaakte afspraak.

Uit coulance heeft Tele2 besloten om uw abonnement te unsuspenden. U zult dus per direct weer gebruik kunnen maken van onze diensten.
Tevens gaf u aan dat u is toegezegd dat u een vergoeding van ?60 zou krijgen. Deze was nog niet doorgevoerd, vandaar dat ik het naar de desbetreffende afdeling heb gestuurd, die dit voor u kan laten verreken met de huidige openstaande factuur.
Dit betekent dat u dan voor de maand januari geen openstaand bedrag meer hebt staan.
Tevens betekent dit dat u daarna nog een creditatie bedrag open hebt staan van ?18.52.
Deze zal dan verrekend worden met de eerstvolgende factuur.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Pattiwael
Klantenservice Tele2

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op:
- www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
- 0800-2411602, voor de vijf meest gestelde vragen van ieder product.
- 0900-2411602 (lokaal tarief) 7 dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur.


This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.

Tele2 Compleet

Slechte service, onbeschoft personeel, slecht opgeleid personeel, dom personeel, slecht financieel beheer, slecht beeld, onbetrouwbare verbinding, superslecht dat een nieuwe klant een laptop krijgt bij een abo van 2 jaar maar bij verlenging van 2 jaar nul, en cheap zijn ze niet. (Maandrek = 59,90 voor tel, www en tv) VB: Alice (www+tel)+Digitenne= 40,-)Ben overigens 3 maanden bezig geweest met bellen om betalingen weer op orde te krijgen na foutieve afschrijving door tele2. Werd onterecht gestalked door Intrim Justitia. (Lekker als je een huis gaat kopen en je krijgt onterecht een BKR.) M.a.w.:Bloedzuigers...

Voor Tele2 Pakket (heet nu Odido) zijn in totaal 104 reviews geschreven. Voor de hele categorie Pakket zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



Tele2 Pakket (heet nu Odido) opzeggen

Binnen 2 minuten Tele2 Pakket (heet nu Odido) opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord