Lees de reviews van andere bezoekers die hun T-Mobile mobiel (heet nu odido) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik ga mijn orange 22,50 abonnement ook opzeggen om de reden dat ik heel slecht berijk heb, geen klantvriendelijk kennen en ik het idee heb dat ik opgelicht wordt.
Ik weet niet hoe en wat ze doen met mijn rekening maar ik weet zeker dat ik meer moet betalen dan dat ik verbelt, en dan praat ik niet over een klein beetje meer maar echt veel meer.
ik vind jullie dat jullie site ons behoorlijk helpen om misverstanden te voorkomen, en kort maar krachtig is.Top met een Hoofdletter T.
Ik heb al 6 keer gebeld met orange dat ik een zeer slechte bereikbaarheid heb en dat ik onder het contract uit wil maar dat gaat niet volgens orange.Ik krijg ook steeds mobistar of base op mijn gsm.
Ik krijg dan als antwoord dat ik kort aan de grens woon,maar als ik kennissen vraag die een andere provider hebben die hebben er geen last van die hebben allemaal een goed bereikbaarheid.Wat moet ik nu doen want ik heb pas 6 maanden het contract en zit er 2jaar aan vast.
M.v.g.M.Frey
ik zie op de site dat iedereen wel wat problemen heeft met het orange abbo.. ik ben orange eigenlijk ook zat en wil graag overstappen naar een andere provider...alleen wel 1 klein probleempje...mijn contract is pas in september afgelopen maar weten jullie toevallig of je je contract ook eerder kan opzeggen...dat is namelijk wat ik graag wil majah op de site kan je er nix over vinden...beetje jammer weer
Een grote oplichterij
ik wil gewoon mijn abonnement opzeggen, want dit is nu al de tweede keer dat ik dat doe en dus de laatste keer!! ik bewaar alles voor bewijs, dus als er weer niet gereageerd word, dan maar op een andere manier!!!!wil graag een bevestiging wanneer mijn opzegbrief is aangekomen!!!!!
Mijn abonnement loopt tot 21 maart 2007.
bedankt...
Ik gebruik mijn mobiel zo weinig dat deze abonament te duur is,en wil misschien wel over op prepaid
Ik gebruik mijn mobiel zo weinig dat deze abonament te duur is,en wil misschien wel over op prepaid
Mijn reden is simpel berijk is slecht!!! Zelfs in mijn eigenhuis midden in utrecht. Vrienden van mij hebben er geen last van (KPN, Vodafone). ook ander toestel geprobeerd
Ik ga overstappen,omdat ik veels te duur uit ben sinds ik elke maand over mijn bundel heen bel. Trouwens volgens de T-mobile contract hoort het t.a.v. van klantenservice te zijn en je hoeft niet zoveel gegevens in te voeren. Volgens het contract zijn: naam,adres,postcode,woonplaats, telefoonnummer en natuurlijk het gewenste opzegdatum, genoeg. Beter want ik kan mijn klantennummer en dergelijks nergens vinden!
Geweldige site trouwens
Voor T-Mobile mobiel (heet nu odido) zijn in totaal 543 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten T-Mobile mobiel (heet nu odido) opzeggen
15-04-2016
T-Mobile gaat zijn Nederlandse klanten beperkt zonder extra kosten laten internetten in andere EU-landen.