Lees de reviews van andere bezoekers die hun T-Mobile mobiel (heet nu odido) abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Tot mijn spijt moet ik na 9 jaar trouwe klant te zijn geweest mijn abonnement beïndigen. Tot het laatste jaar ben ik altijd een tevreden klant geweest. Tot mijn spijt is daar nu verandering in gekomen. Het laatste abonnementverlenging was mij eigenlijk een te veel. Het niet extra tegemoet kunnen komen aan vaste klanten in de vorm van korting of een betere telefoon heeft mij het meest verbaasd. Volgens mij zijn trouwen klanten die 9 jaar lang ook hun rekening op tijd betalen volgens mij van belang. Naar mijn idee komt doet Orange er helemaal niks mee. Helaas betekent dit voor mij dat ik mijn contract moet opzeggen. Zou u in de bevestiging naar mij tevens de datum willen zetten per wanneer ik naar een andere provider kan.
Bijna einde contract
Ik heb inmiddels een ander abonnement afgesloten.
iPhone aangeschaft
Ik ga naar Telfort
Telefoon verkocht en nieuw abbo dus wil er vanaf!
Heb hem opgezegd omdat het ten eerste een veel te dure provider is. De tarieven liegen er niet om.
De service is matig, wijzigingen worden niet eens voltooid via de website (steeds de melding dat er al een soort gelijke wijziging bezig is) wat dus NIET zo is.
Het netwerk zelf laat ook nogal wat te wensen over.
Kortom, prijs / kwaliteit is ver beneden de maat.
En door de fusie met T-Mobile is het er al helemaal niet beter opgeworden!
Orange is de beste heb nog nooit probleem gehad
Groetjes
Solak
opzegging wegens overplaatsing naar het buitenland
Heel slecht bereik.
Voor T-Mobile mobiel (heet nu odido) zijn in totaal 543 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten T-Mobile mobiel (heet nu odido) opzeggen
15-04-2016
T-Mobile gaat zijn Nederlandse klanten beperkt zonder extra kosten laten internetten in andere EU-landen.