Lees de reviews van andere bezoekers die hun Stipte internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Omdat ik constant problemen blijf houden met de verbinding van internet en telefonie ben ik genoodzaakt om mijn abonnement per direct op te zeggen.
Ik verzoek u mee te werken aan opzeggen en overdragen van telefoonnummer 0313-631742 naar een nieuwe provider over een termijn tussen nu en maximaal 2 maanden.
tijdelijk geen vaste telefoon
nog steeds niet correct aangesloten na 1 jaar
Ik wil iedereen een oproep doen bij scarlet:
Ik zat met het zelfde als jullie allemaal, Heb toen de consumenten bond in geschalkeld en die adviseerde mij niet betalen!!! En een brief schijven met de mededeling dat je het per direct opzeg wegens wanprestatie!!! Ik heb nog een paar keer een rekening gehad maar niet betaald. De laaste brief was vorig jaar met de mededeling dat er door hun stappen zouden worden genomen nou ik zal je zeggen die moeten nog komen.!! Mensen kom op laat niet met je eigen sollen door die oplichters!! succes
Er zijn door een fout bij scarlet meer dan 1300 telefoontjes naar Den Haag aan mij in rekening gebracht. Toen ik daar opheldering over vroeg gaven ze Aveant de schuld. Ik heb daar een personenalarmering van.Dit blijkt onjuist te zijn tijdens de maandelijkse test van Aveant heeft scarlet om de paar seconden geprobeerd verbinding te maken met hun testnummer. Er kwam geen verbinding tot stand en ze zijn toch allemaal in rekening gebracht en automatisch afgeschreven.
Totaal ongeveer 85 euro meer dan normaal.
Ik heb inmiddels via nummer 0800-1273 mijn verbinding met scarlet verbroken. Hun servicenummer is nooit bereikbaar en een e-mailadres hebben ze niet
Ik wil mijn abonnement opzeggen omdat het vanaf dag 1 niet vlekkeloos verloopt. Slechte en trage service en na het meervoudig aangeven dat er niet uit-gebeld kan worden nog steeds geen reactie.
hierbij zeg ik mijn hele abonnement met SCARLET PER 12OCTOBER op omdat ik dan over ga naar de kabel van @home.
Ik zeg mijn hele abonnement met SCARLET op
omdat ik helemaal over ga naar de kabel
Omdat ik constant problemen blijf houden met de verbinding van internet en telefonie ben ik genoodzaakt om mijn abonnement per direct op te zeggen.
Een zielige onprofesioneel bedrijf die naar mijn inziens er alleen op uit zijn om de klanten te willen belazeren en zich zelf te verijken voor zo lang het blijft bestaan als scarlet !!!
ze hebben me aan het lijntje gehouden ivm me opzegging van abonnement , ik ben nu te laat en moet het aanhouden tot augustus 2007 zielig zielig !!!
Voor Stipte internet zijn in totaal 40 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Stipte internet opzeggen