Lees de reviews van andere bezoekers die hun Stipte internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Omdat ik constant problemen blijf houden met de verbinding van internet en telefonie ben ik genoodzaakt om mijn abonnement per direct op te zeggen.
ben zeer teleurgesteld en ben niet van plan om te betalen. Kreeg zonder overleg een nieuw telefoonnummer. Volgens hun was mijn annuleringsbrief 1 dag te laat. Kerst zat er tussen. Scarlet liet me afsluiten van mijn huidige provider. 3 dagen zonder computr, en wist mijn eigen telefoonnummer niet, toen ik de modum van scarlet had geplaatst en iemand belde, zagen zij mijn nummermelding met een heel andere telefoonnummer dan ik had...slechte slordige zaak. Werd niet terug gebeld, toen ik aan de telefoon bleef hangen kreeg ik na 20 minuten eindelijk iemand die me te woord stond, maar niets voor me kon doen. Ben het zat en ga weer over na mijn vorige provider.
Scarlet is niet meer economisch
Al in de begin zo veel problemen?
toen ik heb aanvrag voor de abonoment genomen ik moest bijna 1 maand wachten tot iemand heb mij hebelt voor een afspraak dan heb ik 5 verschilende abonoment brieven met verschillende klante nummer ge krijgen
mijnsen gekomen zonder afsprak en vertrokken omdat ik op mijn werk was
eindelijk ik heb na een afspraak gisteren verlof genomen sinds ik ben al 2 maanden aan het wachten zonder internet - tv of telephone
na 3 uur werk is de verantwordelijke man vertrokken zonder connectie te kunnen maken
en vandag kom ik achter dat hij heeft gewoon een nieuwe afspraak geregeld heeft voor me voor vrijdag!!!!
ik heb al genoeg verlof genomen en genoeg zonder internet en tv gebleven
ik ga over stappen naar een andere bedrijf
als julolie moeten de recorder en modem halen stuur AUB iemand na mijn werk uren
bijna drie maanden geen geen telefoon verbinden gehad , kan niet bellen en niet gebleld worden. ik heb ander aanbieder gewonden
Graag per direct opzegging van mijn telefonie,- en internet aboonenment. Adres: Wipmolenweg 339, 1333 GL Almere.
I.v.m. verhuizing en andere aanbieder!
Graag ontvang ik hiervan schriftelijke bevestiging of bevestiging per email!
Ook wil ik nog even mijn grieven kwijt over de slechte telefoonverbinding (weinig tot niet gebeld i.v.m. kwaliteit, kijk maar naar mijn belgescheidenig) en over de slechte bereikbaarheid. Ook voor deze opzegging zou ik teruggebeld worden binnen 24 uur. Ik ben teruggebeld maar toen bleek dat daar iemand anders voor nodig was (waarom?!) zou ik weer binnen 24 uur teruggebeld worden! Is niet gebeurd.
Met vr. groet,
Ingrid Stoop
Een goedkopere aanbieder gevonden
ik wil draadloos internet aansluiting en dat kan niet bij jullie. Daarnaast hen ik al jaren een contract en betaal 2,50 pm voor mobiele telefoon die ik niet gebruik. Deze schriftelijk opgezegd in augustus 2008 en nog steeds wordt het in rekening gebracht.
Heb nadat ik de limiet van internet van 4MB naar 8Mb had gebracht opeens veel meer kosten voor de telefoon. Ik had contract veranderd zei men. Maar had volgens mij alleen internet snelheid verdubbeld.Heb diverse mails gestuurd maar geen reactie. Dus gegroet met scarlet. Ook de bereikbaarheid is waardeloos. Zal wel zien hoe het loopt. Heb jaren geleden met KPN ook een jaar trammelant gehad.
Ik wil per direct mijn abonnement van voordeelbellen en mijn sim-kaart opzeggen
klantnummer 400175554
M.v.g. R.A.P. Schoenmakers
Voor Stipte internet zijn in totaal 40 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Stipte internet opzeggen