Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik ben er nooit lid van geworden, en toch krijg ik een acceptgiro en dit gaat door.
ik ben geen lid en wil dit ook niet worden.
oktober 2009 is mijn jaarcontrakt om en wens geen gebruik meer te maken op het maandblad Readers Digest
Probeer om op allerlei manieren van het abonnement op de beste af te komen, maar zij blijven het maar sturen en afboeken van mijn rekening.
Ook kan ik nergens een gironummer vinden van hun om het geld terug te laten boeken.
Doen ze expres denk.
Mvg Ton
Ik wil verder geen boeken van "Het Beste Boek " meer ontvangen ,ik vind ze te duur .
ben dus niet de enige.
heb ze zeker al gebeld en drie keer geschreven en gemaild, maar geen antwoord
schandalig...
vraag mij af waar ik een klacht kan indienen voor dit gedoe.
bij de consumentenbond?
schandalig gewoon..rekeningen sturen, zomaar, naar mensen die niks met jullie onzin te maken willen hebben. niet hebben gevraagd om een abbonnement of enigerlei andere zaken van readers digest.
schandalig is het dit moet worden bestraft als oplichting/diefstal/zwendel en dan moeten die mensen ook nog zelf opzeggen ?? terwijl ze niks hebben aangevraagt jullie moeten je administratie eens duchtig onder handen nemen en ervoor zorgen dat jullie stoppen met deze praktijken..
MENSEN DIE NIKS HEBBEN BESTELD OF NIET ZELF EEN ABBONNEMENT HEBBEN AANGEVRAAGD BIJ READERS DIGEST
BETAAL NIETS ALS U VAN DIT BEDRIJF REKENINGEN KRIJGT EN ALS HET KAN WEIGER IEDER PAKKET OF IEDERE ZENDING VAN READERS DIGEST AL DIRECT BIJ DE POSTBODE. geen vriendelijke groeten van mij
en ik betaal geen rooie cent aan jullie nooit of te nimmer niet rekening van readers digest = vuilnisbak. dag!
zit helemaal niet te wachten op een abonnement, lees het boekje niet eens.
Hoe komen jullie erbij dat ik lid zou willen zijn, en hoe hebben jullie mij abonnee gemaakt zonder mijn toestemming.
Zou het fijn vinden als jullie mij poer direct uit jullie bestand halen.
ja ja ja...zie het al..ben er ook ingeluisd, in het ooitje genomen door te veel verbeelding en fantasie...DUS
bij deze..we gaan niet, never, na da betalen..heb niets getekend..gewoon terugsturen..stelletje oplichters...
Ik ben er ook ingeluist. Ik had gratis nummer besteld, maar ze blijven boekjes en acceptgiro's sturen...ik heb ze nu een brief gestuurd er onmiddelijk mee op te houden anders ga ik zelf juridische stappen ondernemen. Kan dit niet gezmalijk aangepakt worden?? Is er iemand wel eens naar de consumentenbond of geschillencommissie gestapt over hun werkwijze?? Ze misleiden mensen gewoon.
Ik zou een gratis blad krijgen .
Ik wil geen abonnement hebben .
Groet,
wim
Voor Readers Digest zijn in totaal 483 reviews geschreven. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen