Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Bij nader inzien wens ik geen verdere toezending van HET BESTE BOEK meer te ontvangen, daar ik onmogelijk tijd heb om de boeken te lezen en daardoor vind ik het te duur worden.
Iki heb geen tijd meer over om alle dingen die
jullie mij toesturen te lezen of te behandelen
Ook ik heb zonder mijn dochter ooit te hebben opgegeven, ineens een abonnement. Heb nu 2x een blad ontvangen. Na 1e blad direct telefonisch contact opgenomen. Toen zou het direct geregeld worden dat we hier zonder kosten weer van af zouden zijn. Groot is mijn verbazing nu weer net een blad te hebben ontvangen. Ik stuur het blad terug naar de afzender en wens niks meer te ontvangen en wil ook niets betalen.
F.Bangert en dochter N. Kayser
Bij deze zeg ik mijn abonnement van readers digest
op,omdat ik ze toch nooit meer lees.
L.S.'
Graag wil ik HET BESTE BOEK opzeggen.
Ik heb een gratis, dacht ik, exemplaar gekregen, en jullie zouden me iedere twee maanden een boek sturen.
MAAR...ik heb de tijd en het geld en de interesse momenteel niet om zo veel te lezen, dus is het voor mij verspild geld, en zoals gezegd, ik kan het momenteel beter gebruiken.
Niets ten nadele van jellie overigens, maar het moet vanaf nu stoppen.
Bij voorbaat dank, en ik hoop geen HET BESTE BOEK meer te ontvangen, en ook geen rekeni ng uiteraard.
Met vriendelijke groeten,
M. Sterk-van Dijck
blijven jullie boekjes sturen ik ben geen lid dus wil ik ze niet ik heb al een kee contact met jullie gehad het moet afgelopen zijn
Ik heb een paar maandag geleden een quiz beantwoord waarbij ik gratis proefexemplaar zou krijgen en nu komen de rekeningen opeens binnenstromen...
Ik ben geen lid en wil dat ook niet zijn dus zou het fijn vinden zo snel mogelijk uit jullie bestand geschreven te worden
Joren Timmerman
Ik heb via gratis een proefnummer Readest Digest aangevraagd en geen abonnement.
ben door de recessie werkloos dus ga echt geen abonnement aanvragen. Zomaar hebben jullie mij acceptgiro voor een jaarabonnement gestuurd.
Dat ga ik echt niet betalen..
J Wiesemann
Ik heb mij nooit aangemeld voor jullie blad ik zal ook niet de acceptgiro betalen
Ik weiger de acceptgiro te betalen, omdat ik geen abonnement heb aangevraagd. Ook wil ik bij deze melden geen nieuwe bladen meer te ontvangen van readers digest.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoop op een spoedige annulering van het blad readers digest.
Met vriendelijke groeten,
Bart Oerlemans
wegwns financiele omstandigheid kan ik geen boek
betalen.
Voor Readers Digest zijn in totaal 483 reviews geschreven. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen