Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
hallo jullie sturen mij zomaar boeken waar ik niet om gevraagd opzeggen a u b
Ook lang geleden een iets ongewild ontvangen en sindsdien moet ik betalen. Dit heb ik nooit gedaan en ik kreeg een brief van een advocatenkantoor. Deze kosten heb ik ook nog eens moeten betalen.
De klantendienst neemt nooit op, en op het internet werkt het ookal evenmin. Oplichters!
Ook ik heb dus een boekje ontvangen en ook ongevraagd , nu krijg ik een herinnering dat ik maar ff 24,50 moet gaan betalen, helemaal gek geworden die gasten.
Ook geprobeerd de klantenservice te bellen,tot 3x toe helemaal geen gehoor al met al 20 minuten aan de telefoon gehangen(lijk wel gek ook).
DUS BIJ DEZE HOU OP MET HET STUREN VAN DIE ONZIN EN STOP MET DIE OPLICHTINGSPRAKTIJKEN!!!!!
En neem de telefoon op , het heet niet voor niets klantenservice of is het inmiddels veranderd in klachtenservice.
Zo dat lucht op.
jullie sturen mij zomaar rare boeken ik wil ze niet dus hou a.u.b op met ze te sturen
vriendelijke groeten mr.pinas
wordt letterlijk gestoord van die readers digest onzin ze blijven maar dingen zoals folders prijzen festijnen boekjes en rek. sturen....marketing heeft hier niets mee te maken dit is pure misdaad wat een oplichters....overspoelen met poederbrieven zou de beste optie zijn maar dat laat m'n fatsoen dan weer niet toe...soms is het maar wat jammer wel goed opgevoed te zijn..... de mzzlll
Zo te lezen valt de opzegging niet mee!!! En trouwens, eigenlijk hoef ik het geen opzegging te noemen want ik heb NOOIT een abonnoment aangevraagd!! Ik zou 1x een proefboekje ontvangen! Kreeg ik volgende maand weer een boekje en deze heb ik gelijk (in verpakking) teruggestuurd met de mededeling dat ik geen boekje meer wens te ontvangen! Gister krijg ik weer een boekje! Stuur ik een mailtje naar hetbeste@readersdigest.nl, i.v.m. heb geen printer om de opzegbrief uit te printen, krijg ik een mail terug van Susan de Groot: I will be out of the office starting 26-03-2010 and will not return until07-04-2010. Wat moet ik nu doen om geen boekjes meer te ontvangen???????
Klantnummer: 00100043405
Ik heb dus ook ONGEVRAAGD een boekje+ rekening ontvangen.Meerde malen heb ik zelfs een rekening ontvangen en die weiger ik hoe dan ook te betalen.Dit omdat ik NERGENS om heb gevraagd.
Ze dreigen nu zelfs met een incassoburo.
Zijn er meerdere mensen die en brief hebben ontvangen dat zal ze niet betalen er een incassoburo op volgt?Je wordt gewoon GENAAID door een stelletje KL**TZAKKEN!!!!!
ik heb helemaal geen abonnement bij jullie aangevraagd, en nu krijg ik acceptgiro binnen dat ik 25 euro moet betalen, wat is dit voor bullshit
verwacht dus maar niet dat ik dit ga betalen heh.
doei
vandaag krijg ik zomaar een boekje binnen gestuurd van Reader's Digest.. terwijl ik hier NIET om heb gevraagt. ik ben niet van plan om deze rekening te gaan betalen..ik lees dat er meer mensen zomaar een boekje binnen krijgen.. is het niet handig om allemaal een mail te gaan sturen naar radar ?? vertel dat je bent opgelicht en dat ze je blijven lastig vallen met de rekeningen en boekjes.. hoe meer mailtjes daar binnen komen hoe meer kans we hebben dat ze er mee aan de slag aan..
Heb nooit gevraagd achter een abbonement!!!!
Ik zeg mijn abonnement op trouwens ik wist niet een dat ik een abonnemet had ik kreeg een rekening van 24,95.Ik heb pas een boekjes gekregen duur boekje moet ik zeggen.Ik ben hier niet blij mee ik verzoek julie mij niets meer te stuuren ik ben er klaar mee.En ook geen rekeningen meer. Een boekje duur hoor,bij deze wil ik niets meer ontvangen mijn opzeg brief is al gestuurd.
Mevr van haalen- 17-03-2010
Voor Readers Digest zijn in totaal 483 reviews geschreven. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen