Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik heb gewoon de tijd niet meer,en de boekjes blijven gewoon ongelezen liggen
geachte,
de reden van mijn opzegging heeft niets te maken met de inhoud van het boekje,het is heel actueel, vlot leesbaar, interessant, MAAR ..... wordt hier in huis gewoon eens vluchtig bekeken en daarna wegggelegd to het vastegnomen wordt om in de prullemand gedeponeerd te worden en is dus wel spijtig van het geld dat eraan gegeven wordt.
geachte,
de reden van mijn opzegging heeft niets te maken met de inhoud van het boekje,het is heel actueel, vlot leesbaar, interessant, MAAR ..... wordt hier in huis gewoon eens vluchtig bekeken en daarna wegggelegd to het vastegnomen wordt om in de prullemand gedeponeerd te worden en is dus wel spijtig van het geld dat eraan gegeven wordt.
Ook ik heb met mijn stomme kop eens een gratis exemplaar aangevraagd van Readers Digest. Er zat een acceptgiro bij maar die heb ik aan de kant gegooid want ik wilde geen abonnement maar wat blijkt nu na enig speurwerk op het internet. Daar kwam ik het volgende tegen bij een advertentie van hun voor het aanvragen van een "gratis " exemplaar:
Stuur mij direct mijn GRATIS nummer van Reader's Digest. Ik begrijp dat ik na dit GRATIS nummer ook nog een heel jaar lang Reader's Digest voor de speciale welkomstprijs van
€ 24,50 zal ontvangen. Dat is 45% korting op de normale prijs van € 44,50. Als ik dit niet wil, zal ik mijn acceptgiro per post terugsturen met de vermelding 'annuleren'.
Maar wat ik denk dat in de meeste gevallen gebeurd men ziet de acceptgiro en gooit die weg want men heeft geen abonnement aangevraagd. Daar zit dus de fout. Op het moment dat je geen abo wilt moet je die terugsturen met de melding annuleren.
Ik vind dit zeer verwarrend en men dient dit soort dingen van het internet af te halen of mensen inderdaad alleen een proefexemplaar toesturen. De mensen beslissen daarna zelf wel of ze wel of geen abonnement willen.
Ik heb ze een mail gestuurd met de mededeling dat ik het niet ga betalen omdat ik een gratis exemplaar heb aangevraagd en niet om een abonnement heb gevraagd. Of ik hier nog van zal horen we wachten het wel af. Zoals ik hier al kan lezen ben ik niet de engiste en is het een drama met een grote D om er vanaf te komen.
Ik krijg ook zomaar een boek, teriwjl ik het niet eens aangevraagt heb, en nu willen ze me vastbinden aan een abonoment? haha, dacht het niet hea.. ik betaal niks! Helemaal NIKS!
Ik vind het beneden alle peil dat minderjarige kinderen op zo'n slinkse manier een abonnement wordt aangesmeerd door met een gratis boekje te adverteren op inernet. Durven jullie wel!
Een hele boze moeder
Houd alstublieft op met het opsturen van boekjes en acceptgiros! Ik heb het abbonement al een jaar geleden schriftelijk en aanggetekend opgezegd.
Nu heb ik geen werk, verdien niks, dus jullie proberen van een kale boom appels te plukken!
Stop daar mee!
geachte / bij deze vind ik het een schande, dat jullie een kind van 15 jaar een boekje in handen duwen en dan rekeninggen sturen,ze is helemaal niet bevoegd om te betalen het kind zit op school,stop er mee want ik maak er werk van,het kind is minderjarig even voor de duidelijk heid,,,een hele boze oma,,,,,,,,stuur geen rekeningen meer, dank u j,schrijen
Geachte,
Het betreft ook de zogezegde 3de opzending van " het Beste boek "Nooit gekregen ,wel de aanmaning om te betalen . Met deze wil ik dat jullie niets meer van die aard opzenden AUB .
Dank bij voorbaat ,
F.Lucas
Hetzelfde geintje hier. Zomaar lid geworden uit het niets, en nu dreigen met incasso bureaus. Pure oplichting, je zou die gasten wat aan doen. Is er hier al iemand geweest die per advocaat/comnsumentenbond/Radar iets heeft ondernomen? Het lijkt mij hoog tijd dat deze instanties de praktijken van Readers Digest onder de loep nemen.
Voor Readers Digest zijn in totaal 483 reviews geschreven. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen