Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik ben nooit het abonnement aangegaan maar krijg deze wel steeds toegestuurd. Ik wil per direct uit het bestand.
krijg van jullie een rekening van 24.50 die ik niet betaal want er was afgesproken dat ik het eerst mog doorzien en dan pas beslissen wat ik wil maar er staat zo weinig in voor die prijs en jullie komen je beloftes niet na maar wel een rekening sturen geldwolven zijn jullie de eerste was gratis maar wel meteen een kloten rekening
ik had proefabbonnement verders geen verplichting,nu dus wel volgens Reader,s Digest ik wilde dat niet verlenging .
dus kreeg ik aanmaning in de bus.
deze klachten zijn er veel dus iets voor kassa?/
Doe ik ook een x mee aan een enquete,en heb ik een gratis exemplaar gekregen...Nou dat is nog leuk..Behalve het abonnement dat ik ineens heb???Waar ik niks voor ingevuld..Waar slaat dit op.:S
Wij kregen vandaag een brief in de bus.
Van Reader's Digest - Het Beste
Met een zogenaamde tweede aanmaning van een bedrag van 37,00 euro.
Voor een bestelling die wij nooit hadden geplaatst of ontvangen.
En daarvoor hadden wij nooit eerder iets ontvangen van dit postorderbedrijf.
Alleen wat ongeadresseerde reclame.
Er vielen al gelijk een aantal zaken op aan de brief.
Het huisnummer klopte niet en de plaatsnaam was verkeerd gespeld.
Toen heb ik maar telefonisch contact opgenomen met de Klanten Service.
Het bleek dat de persoonsgegevens ook niet juist waren.
Volgens de Klanten Service zou er een abonnement zijn afgesloten op naam en gegevens van mijn partner.
Maar postorder/postverwerkings bedrijven gaan uit van een paar gegevens.
1.Huisnummer
2.Postcode
3. wel of niet een bevestiging via email.
Iedereen kan in princiepe een bestelling plaatsen op naam van iemand anders, want persoonsgegevens worden pas gecheckt als je daar zelf om vraagt.
Ik werd uiterst concreet en vriendelijk te woord gestaan door de Service medewerkerster.
Nadat de bestelling was geannuleerd en de persoonsgegevens van mijn partneruit het systeem waren gehaald.
Gaf deze aan,dat er bij Reader's Digest een soort van punten actie bestaat bij het aanmelden van nieuwe leden door een bestaand lid.
Hiermee bouwen ze een soort van credit op,om een aanmeldings-cadeau te ontvangen of korting op een bestelling.
Aanmeldingen zijn dus heel makkelijk te manipuleren.
Want naam en adres is eigenlijk al voldoende,om dat het verschuldigde bedrag van een zogenaamde bestelling dient worden voldaan via een acceptgiro.
Dit is een algemene waarschuwing: KIJK UIT MET HET WEG GOOIEN VAN OUD PAPIER MET DAAROP UW PERSOONSGEGEVENS OF HET DOORSPELEN VAN PERSONELIJKE INFORMATIE VIA INTERNET OF TELEFOON.
VOORDAT U HET WEET KRIJGT ONGEVRAAGDE ITEMS OF REKENINGEN TOEGESTUURD.
WAAR U NOOIT OM HEEFT GEVRAAGD OF VAN AF WEET.
OF WORDT U ERGENS VOOR INGESCHREVEN/LID VAN GEMAAKT WAAR GEEN PERSONELIJKE BEVESTIGING VOOR NODIG IS
Heb in jan 2011 reeds abonn opgezegd. Nu weer een nota. Wordt niet betaald.
sturen ze mijn zoon van 13 jaar een abbonnement.
hoe lijp zijn jullie.
ik wil dit abbonnement niet en betaal niet.
zout op met dat stomme gedoe
Hallo,
Nog even voor iedereen die de acceptgiro ontvangt voor dat onzin blad.
Niet de brief sturen maar gewoon even bellen, kost wel €0,10 cent p/min
Maar binnen 2 minuten ben je klaar en hebben ze het stopgezet en de acceptgiro als geannuleerd beschouwd.
Een keer een proefabonnement, die ik kennelijk heb aangevraagd...
en meteen een rekening van 24,50.
dat ga ik niet betalen want ben niet van plan lid te worden.
(wat een belachelijk systeem)
Mvg,
Bas
ik vraag een proefexemplaar en krijg meteen een rekening van 24.50 voor een abonnement lekker irritant zeg ik lees dat het wel vaker gebeurd dus niet zo handig!
Voor Readers Digest zijn in totaal 483 reviews geschreven. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen