Lees de reviews van andere bezoekers die hun Readers Digest abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Op 8 maart mijn abonnement per brief opgezegd. Geen reactie van RD. Wel een betalingsherinnering per brief van 29 april, ontvangen 21 mei, om betaling vóór 15 mei. Niet betaald.
Mijn abonnement dat tot maart 2015 liep, heb ik opgezegd. Een paar maanden erna kreeg ik een brief, waarin stond dat ze blij waren dat ik weer klant ben geworden. Ik heb dit nooit aangegeven en is dus gewoon verzonnen. Ik heb rekeningen gekregen, maar die ga ik niet betalen en ik wil ook geen bestellingen meer ontvangen!!
Heb in 2014 mijn lidmaatschap opgezegd.Heb vanaf dat moment ook niets meer ontvangen.Behalve een rekening(21mei 2015).moest betaald zijn 15-5.Telefonisch niet te bereiken.Dus deze rekening wordt niet betaald
ik heb afgelopen najaar mijn abonnement opgezegd en nu ontvang ik een brief dat ik het abonnementsgeld moet overmaken. Ga ik dus niet doen!
opzeggen voor de derde maal al ik wens niets meer te ontvangen en ik betaal ook niets heb dat niet gevraagd
Zoals velen voor mij wil ik permanent mijn lidmaatschap van READER's DIGEST opzeggen en wens geen bestellingen meer te ontvangen!
geachte, ik heb zowel schriftelijk als per e-mail mijn opzeg gedaan, ondanks dat, stuurt u mij telkens weer een herinnering om te betalen. bij deze dus nogmaals ; klantnr 82021866 Mertens willy langs de graaf 17b15 3650 dilsen-stokkem in belgie zegt zijn abonnement op.
met beleefde groeten
Bij deze wil ik men abonnement stop zetten, daar ik niet meer in staat ben om het te lezen, Vriendelijke groet
Opzegging abonnement
geen tijd meer om te lezen
Voor Readers Digest zijn in totaal 483 reviews geschreven. Voor de hele categorie Tijdschriften zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Readers Digest opzeggen