Lees de reviews van andere bezoekers die hun ProAssist abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
telefoon bestaat niet meer
Als je 4x je toestel laat repareren voor hetzelfde probleem en er ook 4x 30 euro (eigen risico) voor betaalt, vind ik de service "niet echt top". Maar neem mezelf nog het meest kwalijk.
Wel een aardige mevrouw overigens. Ze vergeleek het met een nieuwe uitlaat die stuk gaat. Daar krijg je toch ook niet meer dan 3 mnd garantie op. Was het antwoord. ZOU NIET BEST ZIJN!!!
Maar goed, service aardig. Kosten: belachelijk!!
Telefoon niet meer in gebruik
opzeggen abbonement voor een te weinig gebruikt telefoon.
Deze telefoon heb ik allang niet meer ingebruik en daarbij is de dagwaarde nop dus zelfs al had ik de telefoon in gebruik, is de premie belachelijk tegenover de waarde van het toestel.
Telefoon is inmiddels vervangen.
telefoon stuk,opgehaalt,3 weken later terug,nog niet in orde dus weer meegegeven en na 2 weken met nog zelfde klacht terug gekregen,dus mooi niks gedaan de 2e keer,
elke keer zag ik op mijn afschriften €23, proasist maar ik wist eigenlijk niet waarvan maar nu blijkt dit dus een verzekering voor een telefoon die ik 4 jaar geleden heb gekocht en dus allang niet meer gebruikt ik was er vanuit gegaan dat als het abonnement afloopt je verzekering ook stopt nou niet dus als ik het zo bereken hebben ze dus al ruim 300 euro teveel afgeschreven (oplichtig )
Toestel Samsung D840 niet meer in gebruik.
De telefoon heb ik niet meer in gebruik.
Voor ProAssist zijn in totaal 649 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten ProAssist opzeggen