Lees de reviews van andere bezoekers die hun ProAssist abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Hallo allemaal,
ik wil jullie even advies geven, ik heb namelijk ook jaren lang aan deze "verzekering" vast gezeten..
Ik ben er nu al een tijd vanaf, dus hoop dat ik jullie hierbij kan helpen..
Mijn advies stuur een e-mail(met ontvangstbevestiging als je deze optie niet hebt verzoek hen om een bevestiging van ontvangst)naar verzekering@proassist.nl geef aan dat indien jij niets van hen verneemt je ervan uit gaat dat zij akkoord gaan met de per directe opzegging van het abonnement.
Doe hier als bijlage je opzegbrief bij, het is belangrijk dat je vermeld dat je per direct je incassomachtiging intrekt zodat zij niet meer gemachtigd zijn te incasseren, geef hierbij aan dat je vanaf heden alle bedragen die zij van je rekening incasseren zult laten storneren.
Storneren houd in dat je automatische incasso's kunt laten terugboeken. Het geincasseerde bedrag wordt binnen enkele dagen door je bank teruggestort op je rekening. (Via een telefoontje naar de bank of internetbankieren)
Dit kun je doen o.v.v. "Niet akkoord met afschrijving" of nog beter na het verzenden van je brief "geen incassomachtiging"
Neem contact op met je bank en laat een selectieve blokkade op het rekeningnummer van Pro assist zetten zodat zij niet meer kunnen incasseren.
Hiermee kan je ze dus tegen houden nog meer geld van je te af te nemen terwijl jij er niet mee akkoord gaat.Glad there's justice!!
Groetjes Sam
ik denk dat jullie al die klachten niet lezen.Er is geschreven,gebeld,maar de afschrijvingen gaan gewoon door.Wat denk je,zou ik al die teveel betaalde verzekeringskosten ooit terugkrijgen?Ik ben dit zo zat,ik waag er nog 1brief aan,gebeurd er dan weer niets dan schakel ik de consumentenbond in.Deze zaak loopt al driekwart jaar.vd Linden
Ja heel simpel opzeggen.
Heb al 6 faxen gestuurd. Al 3 telefoontjes gepleegd. Al 6 emails gestuurd. en inmiddels officiele klacht in gestuurd. maar nog steeds halen ze geld van mijn rekening.
ECHT OPLICHTERS
Het opzeggen is echt heel simpel. Je kan de volgende voorbeeldbrief gebruiken en mailen naar verzekering@proassist.nl.
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u verzoeken mijn verzekering op te heffen.
Mijn adresgegevens zijn:
(Volledig adres: naam, straat+nr, postcode, plaats)
Het gaat om het toestel (toesteltype) en telefoonnummer 06-(mobiel nummer).
Overige informatie:
betalingskenmerk verz. mob telefoon.
(dit kun je vinden op je bankafschrift)
Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
(Eigen naam)
*Mocht je niet meer weten op welk adres de verzekering is afgesloten, welk toestel je hebt verzekerd of welk telefoonnummer er aan gekoppeld is, dan kan je telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 0344636316.
Nieuw abonnement afgesloten.
wat kunnen mensen klagen zeg ;)
jongens ( en meisjes ),
bel even naar pro assist en het is zo geregeld. ook las ik een bericht van iemand die zijn polisformulier kwijt is...en daarom pro assist oplichters vind..ook even bellen, en misschien je eigen schuld?.
ik heb nooit problemen gehad met pro assist. uiterst vriendelijk personeel die je te woord wil staan. bovendien vind ik de verzekering echt qua prijs reuze mee vallen, gezien de schade die gedekt is.
gr
Al verschillende keren opgezegt,blijven maar geld afschrijven. De telefoon heb ik allang niet meer. zonde van mijn geld.Zal nooit meer een telefoonverzekering afsluiten.
Telefoon niet meer in gebruik!
telefoon is niet meer in gebruik.
he de telefoon al lang niet meer betaal nog steeds,
Jammer geld
Voor ProAssist zijn in totaal 649 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten ProAssist opzeggen