Lees de reviews van andere bezoekers die hun pritell abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ook ik sluit mij aan bij de opmerkingen zoals boven vermeld, en voel mij ook heel niet prettig met deze beslissing die ik heb gemaakt ,door mooie praatjes en daardoor veel duurder uit als ze gezegd hebben, en ik wil hier zo gauw mogelijk vanaf
Geachte heer/mevrouw,
Op dinsdag 28 november is een medewerker van uw bedrijf aan de deur geweest in verband met een € actie-aanbieding van KPN €.
Bij nader onderzoek is gebleken dat uw organisatie niets met KPN van doen heeft en dat KPN ook niet blij is met deze actie van uw bedrijf.
Daar er in dit geval dus duidelijk sprake is van grove misleiding, wil ik met onmiddellijke ingang van uw aanbod afzien.
Dit aanbod biedt mij geen enkel voordeel, in tegenstelling tot wat uw medewerker ons wilde laten geloven.
De zaak is inmiddels al door anderen aanhangig gemaakt bij o.a. Tros Radar en de Consumentenbond. Ik zal mij hier ook bij aan sluiten.
Tevens zal ik de OPTA over uw praktijken informeren.
hierbij zeg ik mijn abonement af per direct (12-12-06)
ik dacht het allemaal goedkoper uit liep
maar krijg nu alleen maar via incasso dat ze geen automatische incaso meer doen in plaats van eerst ons per brief op de hoogte te stellen word het gelijk via incasso bureau geregeld
ben er niet over te spreken
voel me hier in ook in een nare positie geplaasts
mevr berger
Hierbij zeg ik mijn abonnement per direct op.
Met vriendelijke groet,
Dhr.Daems
28-11-2006 (gedateerd 27-11-2006) is mij een abonnement verkocht aan de deur. Ik heb het recht per direct van dit abonnement af te zien. U kunt dit dus beschouwen als een niet gekocht abonnement.