Lees de reviews van andere bezoekers die hun pritell abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
bij deze zeg ik het abonnement van pritell op per 27-11-2007 de datum dat ik het ben aangegaan.
m vr gr,
a van ijzendoorn
misleidende reclame, heeft niets met KPN te maken.
krijg rekeningen van jullie en Kpn dus dubbel op.zeg per direct op.
Hierbij zeg ik met onmiddelijke ingang mijn abonnement op! Ik ben misleid door een zogenaamde praatjesmaker. Ook krijg ik de ene na de andere aanmaning terwijl ik alles al heb betaald en ben ook nog eens afgesloten onterecht!Ik heb meerdere partijen hiervan op de hoogte gesteld Kassa tv,Radar tv en ook de Belastingsdienst(fiod).
Gegroet TCJ VAN Ooijen en geen PCJ VAN OJEN!!!
ik heb mijn kontrakt
19 april 2007 al telefonisch opgezegd,maar u lijkt hiervan geen notie te nemen, dus bij deze verzoek ik nogmaals mijn kontrakt te beeindigen en het ten onrechtte afgeschreven bedrag naar mij terug te storten!!!
Ik zeg per direct mijn abonnement op.Ik betaal al sind augustus 2006 voor diensten waarvan ik helemaal geen gebruik maak.Dit had,naast mij,toch ook nog iemand anders moeten opvallen.Ik zal hierover ook mijn consumentenbond inlichten.
Hierbij zeg ik het abonnemnt direct op.
Hierbij zeg het abonnement per direct op.
Geachte 'klantenservice' van Pritell.
Goedpraten heeft geen zin.
Jullie colportagepraktijken zijn misleidend en zitten vol van de leugens.
Tegen mijn vader werd gezegd dat hij alleen voor een informatie aanvraag had getekend.
Een bejaarde buurvrouw (die een hersenbloeding heeft gehad) weet niet eens wat ze heeft getekend.
Mag ik jullie er trouwens aan herinneren dat een contract NIET rechtsgeldig is als er sprake is van misleiding van de consument?
Zijn jullie trots op jezelf?
Goedemiddag,
Graag zou ik u willen uitleggen hoe Pritell te werk gaat.
Buitendienst vertegenwoordigers werven dagelijks nieuwe klanten voor Pritell.
Deze nieuwe klanten krijgen direct na inschrijving, de folder en Algemene Voorwaarden aangereikt.
Conform de Colportage Wet, heeft de klant altijd 8 dagen bedenktijd en het recht om binnen deze 8 dagen de overeenkomst te beeindigen.
Bovendien wordt er via Pritell geen klant geschakeld voordat de telefonisten van de binnendienst de klant telefonisch gesproken heeft, inzake eventuele vragen.
Vervolgens ontvangt u dan binnen 14 dagen een welkomsbrief en wordt dan daadwerkelijk geschakeld.
Dat wij niet van de kpn zijn mag duidelijk zijn, dit staat met grote letters op de folder.
Pritell geeft een hoge korting bij het aangaan van een jaarcontract.
Als u bij Pritell een jaarcontract aangaat, koopt Pritell van te voren de belminuten in. Als een klant dan vroegtijdig beeindigd, brengt Pritell hiervoor kosten in rekening. Dit is heel gewoon bij Telecom en Energie Branche.
Heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met Pritell, dit kan telefonisch, per email of per brief/fax. Wij zullen dan proberen u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Pritell
De klantenservice
Telefoon: 0900-7748355
Fax: 036-5465437
Email: Info@pritell.nl
Adres: Postbus 60310, 1320 AJ ALMERE
Pritell bedriegt zijn klanten. Je bent zogenaamd niet meer dan 9.95 euro per maand kwijt. Rekeningnummer voor automatische incasso werd gewijzigd, zodat incasso mislukte. Direct incassobureau ingeschakeld, zonder mij te informeren, waar uiteraard weer incassokosten aan verbonden waren. Dit tot twee keer toe!! Beide keren heb ik het incassobureau(Europay)direct betaald.
Enkele weken daarna werd, zonder enige vorm van kennisgeving mijn telefoonlijn afgesloten, met als reden dat ik tot twee keer toe niet aan mijn betalingsverplichting had voldaan...
Fouten zijn menselijk, maar deze omgang met en geldklopperij van mensen is te gek voor woorden. Ik zeg het abonnement direct op.