Lees de reviews van andere bezoekers die hun Primeline abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Zonder het te weten betalen wij telkens weer voor diensten waar ik niet om gevraagd heb, zoals een pasje die ik nog nooit gebruikt heb. Daar komt nog bij dat je ook bij de BKR geregistreerd staat,wie kan iets ondernemen tegen dit soort praktijken. B.V.D.
Wegens aanvragen hypotheek
Ooit eens een lening aangegaan voor een motor: was dit een vergissing! Na een tijd werd het afgesproken (lees volgens contract) bedrag plots verdubbeld, zonder enige reden. Na ontzettend veel telefoontjes kwamen we te weten dat we volgens PrimeLine een bedrag afgehaald hadden, terwijl we nooit een kaart hadden ontvangen. Hierna naar de rechtbank. De rechtzaak kwam zelfs voor zonder ons in te lichten. Hoger beroep idem.
wens geen gebruik te maken van de verstrekte
creditcard.
per eerste mogelijkheid beeindigen.
Er wordt keurig ieder jaar €15.00 afgeschreven,
maar in 2006 en 2007 heb ik geen creditcard ontvangen! Op mijn mail wordt na weken wachten verwezen naar de Website en mijn klacht wordt totaal niet op gereageerd.
Zonder het te weten betalen wij telkens weer voor diensten waar ik niet om gevraagd heb, zoals een pasje die ik nog nooit gebruikt heb. Daar komt nog bij dat je ook bij de BKR geregistreerd staat,wie kan iets ondernemen tegen dit soort praktijken. B.V.D.
Nieuwe hypotheek
je weet
U stuurt mij nu al jaren ongevraagd een creditcard, die ik nooit heb geactiveerd en steeds in tweeen knip. Per direct zeg ik derhalve deze kaart en al de diensten bij u op. De ongeautoriseerde afschrijving per 3 januari jl. voor voor mij onbekende redenen kunt u terugstorten.
wens geen gebruik te maken van de verstrekte
creditcard.
per eerste mogelijkheid beeindigen.