Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Pretium is voor mij in het geheel niet meer interessant omdat:
1)deze telefonisch erg moeilijk te bereiken is,
2)deze geen e-mail adres heeft zodat je geen
vraag/klacht kwijt kunt,
3)deze mij pas eind december de specificatie van
de gespreksperiode 1/7/07 t/m 30/11/07
stuurde!!!!,
4)deze (ook bij mij) Eur.57,50 van de rekening
heeft afgeschreven voor de contributie van het
lidmaatschap.Was bij mij niets van bekend en
blijkbaar kan dit allemaal gewoon telefonisch
geregeld worden maar het opzeggen moet echter
wel schriftelijk.
PRETIUM:STOP DEZE ONGEWENSTE PRAKTIJKEN !!!!!!
Bel dit nummer als je direct een pretium medewerker aan de lijn wilt: +31 (0)235334868
Gevonden bij een whois van de domein naam pretium.nl.
Dat Pretium Telecom is een telecom-club die het geen ene bal interesseert wat je als consument wil. Het is heel erg zelfbewuste club.
Lijkt een beetje op Hells Angels (Vreselijk aardige jongens. het schijnt een gewone gezelligheidsvereniging te zijn, met maar een paar vreemde snuiters).
Voor Pretium gelden twee regels:
1. Als consument wil je alleen maar Pretium
2. Als de consument iets anders wil, treedt regel 1 in werking.
Let OP: Je komt wel iets sneller van TBC af, dan van Pretium:
Maarrrr: je kunt ze leuk faxen (kost ze watstroom, inkt/toner en wat papier): 10 faxjes per klant per dag vinden ze hartstikke leuk; maak ze blij en stuur ze je wensen voor het nieuwe jaar! Hoe vaker, hoe blijer je ze maakt. Ze vinden contact leuk, daarom bellen ze ook jan en alleman. Trouwens, je kunt ook faxen via de computer.... Faxnummer: 023-540.33.24
Als iemand een scriptje heeft , waarmee je in 1 keer tiien of meer keren hetzelfde faxje kunt versturen, dan houd ik me aanbevolen. Lijkt me erg handig. Goede relaties onderhouden kost me anders teveel tijd.
Of ga eens bij ze langs: bezoekadres is Amerikaweg 10 in Haarlem, volgens de geschillencommissie telecom zou dat het adres moeten zijn.
Neem gerust een aantal vrienden mee, want ze houden vast wel van een flink aantal tevreden klanten op bezoek.
Naar boven
hierbij zeg ik mijn abonnament bij pretium telefoon op ik heb het ook al een keer bij t for telecom gedaan in oktober maar daar heb ik helemaal niks van gehoord.
ik heb mijn abonnament op pretiumtelefoon bij t for telecom opgezegt maar blijkbaar is dat niet goed overgekomen bij julie daarom alsnog bij deze zeg ik mijn abonnament op pretiumtelefoon bij jullie op.
Mijn moeder van 76 heeft zich ook laten misleiden.
Ik heb op dinsdag 27 nvoember een aangetekende brief met handtekening retour naar Pretium Haarlem, gestuurd.
Handtekening kwam inderdaad retour.
In de aangetekende brief heb ik een verslag gemaakt van het telefoongesprek om het abonnement van mijn moeder te annuleren. Ook vroeg ik in deze brief om een schriftelijke bevestiging van de annulering.
Ik heb mijn kopiebrief (nog) niet retour gekregen, maar mijn moeder kreeg op zaterdag 1 december wel een schriftelijke bevestiging van de annulering.
In deze bevestigingsbrief stond dat ze niet op het door Pretium aangeboden abonnement inging.
Wij zijn blij dat het op zo'n manier geregeld is!
Dus de tip: meld telefonisch af, zeg dat je het recht hebt om binnen 7 werkdagen af te zeggen, vraag naar de naam van de medewerker, stuur (voor de zekerheid) alsnog een aangetekende brief naar die medewerker, waarin de vraag staat om een schriftelijke bevestiging van de telefonische annulering.
Ik hoop dat meer mensen hier wat aan hebben.
Mijn moeder van 76 heeft zich ook laten misleiden. Na ontvangst van de overeenkomst(zaterdag) heb ik namens haar op maandagmorgen ca. 8.45 uur gebeld. Op het opegeven nummer in de brief,023-7510200, werd niet opgenomen. Toen heb ik het tweede nummer gebeld, dat op internet in forums wordt genoemd, 023-7510201, en er werd redelijk gauw opgenomen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en na uitleg dat ik namens mijn moeder belde, kon ik de overeenkomst annuleren. Er hoefde niets opgestuurd te worden en alles zou bij het oude blijven, wat betreft de KPN-aansluiting van mijn moeder.
Omdat het te gemakkelijk leek om zo op te zeggen, heb ik naar haar naam gevraagd en gekregen. Ze spelde zelfs haar naam.
De volgende dag heb ik voor de zekerheid een brief gestuurd, aangetekend met antwoord retour, aan deze mevrouw, en in deze brief is het telefoongesprek op papier gezet. Ik heb een kopiebrief meegestuurd en gevraagd of zij die wil ondertekenen en in de (ook meegestuurde geadresseerde, gefrankeerde) antwoordenvelop wilde terugsturen. Omdat mijn moeder graag een schriftelijke bevestiging wilde van de annulering.
Maar afwachten of er reaktie terugkomt.
U hoort nog van me op deze site.
Mijn moeder van 76 heeft zich ook laten misleiden door zich te abonneren op Pretium. Ik mag de komende week aan de slag om dit ongedaan te maken.
Wie heeft nog tips om van Pretium af te komen?
Ik wil gewoon van die verzekering af!!!
Heb never een band-opname gemaakt
Hun wel PISSES medegedeeld(volgens hun zeggen is toen de opname gemaakt)dat ze opmoesten houden mij lastig te vallen met hun KOLERE praktijken!!!!!
Lang leve de KNP!!!
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 392 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen