Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Alweer een gedupeerde. Dit bedrijf heeft ons gewoon aangesloten voor een 1 jarig contract, terwijl wij hier niets van wisten. Ze hadden gebeld met wat vragen en waarschijnlijk is er dus een keer "Ja'gezegt. Nadat de helpdesk was gebeld, werd ons gemeld dat er een band opname van het gesprek was gemaakt en inderdaad er was gebleken dat wij GEEN abonnement wilden hebben. Hierna gaf dit bedrijf de mogelijkeid om binnen 30 dagen weer naar de KPN te gaan. De KPN heeft alles weer om laten zeten maar Pritium heeft pas 5 maanden later alles omgezet naar KPN, dus veel langer dan de 30 dagen. Wij zitten dus nu met dubbele kosten. Op deze manier werkt dus Pretium telecom. ze belazeren dus de boel en geven geen enkele reactie op de brieven. Dit doet mij toch wel denken aan iets wat Italiaanse praktijken.
Er zijn zoveel klachten te lezen op het internet, dat het voor mij een raadsel is dat dit door ons rechtsysteem gehandhaaft blijft.
niet bereikbaar
Wil graag een adres waar ik mijn lidmaatschap af kan zeggen Wie kan mij daar aan helpen
Baaler ook van dat het automatich wordt afgeschreven
Maak niet eens gebruik van
Zoals vele ook mijn moeder erin geluist staat niet is op haar naam op haar zoon naam en die woont in buiten land
Als ik al deze praktijkervaringen lees die mensen met Pretium hebben dan is deze firma rijp voor het tv-programma opgelicht. Het zou goed zijn als alle benadeelden hun krachten zouden bundelen om Pretium voor de rechter te dagen. Het is ronduit schandalig hoe deze club zich manifesteert. Mijn oude moeder van 90 jaar, die slechthorend is, hebben ze er telefonisch ook ingeluisd met een abonnement. Ze hebben € 65,00 van haar rekening gehaald. Telefonisch is deze bende moeilijk of niet bereikbaar, per mail ook niet en op brieven reageren ze gewoonweg niet. Dat deze lui hier in Nederland al zolang kunnen doorgaan met hun praktijken is onbegrijpelijk. Wie weet deze oplichters te stuiten??
ook ik wil opzeggen bij pretium omdat ze indd zeggen de goedkoopste te zijn en alle diensten kunnen aanbieden, dus niet ben al ruim n jaar aan t wachten voor internet en telefonie helaas mevrouw dat kan bij u in de regio niet wordt er dan vertelt.
nou dan maar naar een andere provider die het wel kan. jammer pretium maar jullie zullen nog veel meer klanten verliezen.
Mijn naam is Michel van Loon en lid van KIK betekent: Klachten-internet-klanten.
Mijn suggestie is: Word lid van de kik en dat kost je geen cent.......deze organisatie is opgericht op 1 Mei 2006. In een collectief kunnen we, via een rechtzaak, vast en zeker zulke gemene zaken stoppen. Alleen vechten heeft bij deze internet providers geen enkele zin.
Vooral bij oudere komen deze praktijken vaak voor, daar kan ik personelijk over mee praten.
Ga naar:info@klanten-internet.nl en zij helpen u verder, echter zonder kosten en verplichtingen.
P.S. Wat nog belangrijker is, is het in leven roepen van een rechtbank, waar de Machtelozen de machtigen kunnen aanklagen. machtelozen@hotmail.com
@HCA Berghege:
Kijk een bij Tros Radar en Vara Kassa: het internet staat vol met klachten over Pretium en de
manier om hier zo snel mogelijk van af te komen
(DOEN!!!)
Intypen: (klachten) Pretium!
Mijn schoonmoeder van 88 jaar is een abbonement
van pretium aangesmeerd,waar zijn we in godsnaam
mee bezig.Ze betaald nu en haar abbonement van KPN en de belminuten van pretium.Het opzeggen
is voor iemand van 88jaar al helemaal niet mogelijk.Dit zijn geen zakelijke aktiviteiten
meer maar sterk naar oplichting ruikende
aktiviteiten,als ik de heren op een normaal
adres zou kunnen bereiken dan is een ophelderend
gesprek danwel briefwisseling mogelijk.
Dit is echter totaal onmogelijk,ik overweeg
dan ook een behoorlijk juridisch budget uit
te trekken om deze zakelijke lafaards eens flink
aan te pakken.Denkt u er ook zo over plaats dan een reaktie.
Mijn moeder werd dit aangesmeerd via de telefoon. voor dat ze er erg inhad was ze al lid, en durfde dit eerst niet tegen ons te zeggen. heb een hekel aan die tel verkoop praat waar je dan zonder handtekening aanvast zit. vind het niet normaal dat zoiets mogelijk is.......
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 392 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen