Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik gebruik het helemaal niet en er wordt wel geld van de bankrekening afgehaald dat vind ik dus helemaal niet meer normaal en ik ben er ook geen telefoon lid meer van
Ik werk zelf voor de Kpn, maar wij kunnen hier helaas ook niets aan doen.
Mijn oma is ook benaderd, heeft zelfs gezegt dat ze het niet wou, en toch zit je vast bij pretium!! Alle aangetekende brieven ten spijt, je komt er eigenlijk niet onderuit. Kpn heeft al een rechtzaak lopen tegen deze oplichters, ze bellen namelijk ook altijd alsof ze van de KPN zijn, terwijl dit dus pertinent niet zo is!
Het enige wat je nog kan doen als je er aan vast zit is rechtsbijstand inschakelen. bij mijn oma ook gedaan, en dat werkt wel
Succes er mee!
Martijn
ik ga van af 1 Juni 2008 via internet telefoneren dus graag op die datum de telefoon aan sluiting be eindigen bv mijn dank P Boogaard.
ik wens iedereen veel succes.ik ben al van november 2007 bezig om van pretium af te komen nog steeds niet gelukt.alleen krijg ik maar rekeningen.deze betaal ik niet ik kan niet begrijpen dat dit in nederland mogelijk is.
gr.radeloos.
weet je wat ik nou zo raar vind
ik bel al vanaf mei 2005 met prtium telecom
nou ben i overgegaan naar een andere telefoon aanbider op 22-4 2008
noukrijg ik een bevestiing brief van pretium dat ik het abonnemetben aangegaan op 5-5-2007 nou dat klopt niet ik heb 3jaar gebeltme hun
het is nu beindigt op 5-5-2008
nou willen ze dat ik nog een paar maanden kosten ga betalen.
nou mooi niet he
ik heb ze 7-5-2008 een rode kaart aangetekent opgestuurd
hier luisteren ze niet eens naar
ze mogen er nu niks meer afhalen
maandag ga ik hun blokerejn bank want ze hebben nu nergens meer recht op
hoe word men slapend rijk ik heb geen abonnement meer bij hun en mijn lijn is dood
pretium telecom
Ik ben vandaag benaderd door een medewerker van Pretium Telecom; die bij hoog en laag beweerde een medewerker van de KPN te zijn. Dus u werkt voor de KPN, jaha dus u werkt echt voor de KPN, jaha; totdat deze medewerker de opname starte; hadden ik opeens Pretium Telecom aan de laan. Ben er niet ingetrapt; oplichters.
Voor klachten, hier is het hun directe nummers: 023-5334868. Wie liever even op kantoor langs gaat: Amerikaweg 10, 2035 RA Haarlem.
Het verhaal van Ella Ran is bijna een copie van wat ik de afgelopen dagen met Pretium heb meegemaakt. Ik weiger te betalen voor iets waar ik niet voor heb getekend of in heb toegestemd.
Ik ben nu aangemerkt als een wanbetaler. Ik ben dan ook benieuwd of dit alleen een loos dreigement is of dat daar weer allerlei vervelende gevolgen aanzitten, zoals een incasso-bureau. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Maar mijn advies is nu wel: Pretium, niet pluis!
Alex
Op 10-09-2007 werd er van mijn bankrekening een bedrag automatisch geïncasseerd van € 72,21. Dit was voor de contributie voor het lidmaatschap van Pretium. Aangezien ik van geen lidmaatschap wist bij Pretium, behalve dat ik bij Pretium bel (dit overigens wel tot volle tevredenheid), heb ik het bedrag laten storneren. Vervolgens heb ik naar Pretium gebeld. Er werd gezegd dat ik augustus 2006 telefonisch benaderd ben over het lidmaatschap en dat er gezegd is dat het eerste jaar gratis is en dat je daarna moet betalen. Ik weet van niets. Ik heb op 27 september een brief per fax gestuurd naar Pretium Telecom dat ik dat lidmaatschap, waar ik niets van wist, wilde opzeggen. Ik heb ook het bewijs dat de fax daar is aangekomen. Vervolgens werd er door Pretium Privilege op 19 oktober 2007 een brief gestuurd dat er herhaalde pogingen waren gedaan om mij telefonisch te bereiken omtrent de automatisch incasso. Ze beweerden in deze brief ook dat ze geen opzegging ontvangen hadden van het lidmaatschap. Op 21 oktober 2007 heb ik dus weer een brief gestuurd naar Pretium Telecom waarin ik nogmaals uitleg dat ik niets van een lidmaatschap weet en als bijlage doe ik daar de brief bij die ik op 27 september heb gefaxt. Ik dacht dat ik nu overal van af was, maar nee hoor op maandag 31 maart 2008 werd ik gebeld door een medewerkster van Pretium Priveleges (5 maanden later) die mij vertelde dat ze in oktober 2007 een brief hadden ontvangen waarin ik het lidmaatschap op heb gezegd. Dit was niet binnen de drie maanden van het eerste jaar en dus was het automatisch verlengd. Ik heb haar nogmaals alles uitgelegd en dat ik nergens van weet. Volgens haar hadden we een welkomstpakket ontvangen waarin alles gestaan had. We hebben nooit iets ontvangen. Maar dat moest wel zei ze, want er stond bij hen geregistreerd dat ze het verstuurd hadden. Ik zei dat wij Pretium alleen kenden van de telefoon. Haar antwoord was dat dat twee heel aparte bedrijven waren, maar ze wist me wel te vertellen dat wij vanaf 03-05-2006 met Pretium belden. Hoe apart is dit dan. Bovendien als ik het Exclusieve Servicenummer voor Pretium Telecom bel weten ze mij ook daar te vertellen wanneer ik door Pretium Priveleges benaderd ben. Na het gebruikelijke welles nietus spelletje zou zij voor mij de bandopname opvragen, want alles was opgenomen. Het zou wel enige tijd duren voor ze deze opname zou hebben. Tot mijn verbazing belde ze al een dag later ’s avonds terug. Op de bandopname hoorde ik mijn echtgenoot. Aan hem werd letterlijk gevraagd of hij een jaarlang gratis, zonder enige verplichtingen, gebruik wou maken van Pretium kortingen. Mijn man antwoordde dat dat wel interessant klonk. Ook vroeg de (mannelijke) medewerker of hij voor zijn vrouw een pasje aan mocht maken. Dat vond mijn man goed, want het was gratis. Er werd toen alleen nog gevraagd wat zijn bankrekeningnummer was, er is niets gezegd over een automatisch incasso. De voordeelpasjes hebben we ook nooit ontvangen. Ik zei haar dat we nooit toestemming hebben gegeven aan Pretium Privilege voor een automatisch incasso, dat er niets is gezegd over opzeggen binnen drie maanden, maar wel dat het gratis en zonder verplichtingen was en dat we nooit een welkomstpakket en pasjes ontvangen hebben waar alles in zou staan en dat ik dus niet van plan was om te betalen. De medewerkster vroeg mij op zeer onvriendelijke toon of ik een rechtsbijstandsverzekering had. Toen was voor mij de maat vol. Op haar vraag hoe het nu verder moest, want ik moest die € 72,21 betalen, heb ik gezegd dat ik alles uit zou zoeken en dat ze over twee weken maar terug moest bellen.
wat een reacties zeg .Wist niet dat dit zomaar kan en hoop dat er iemand een einde maakt aan hun niet klantvriendelijke praktijken
Ik heb zelf ook nare ervaringen met hun, mijn vader is overleden en ze schrijven nog steeds geld van zijn rekening af vraag je na een aantal malen gebeld te hebben waar ze mee bezig zijn wordt je uitgekafferd en zo onbeschoft behandeld top hoor pretium!! ik heb veel dingen op moeten zeggen allemaal zonder problemen !jullie spannen de troon zo gauw mijn verdriet wat minder is ga ik kijken wat ik alsnog en weer tegen jullie kan ondernemen want jullie mogen hier niet mee doorgaan
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 392 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen