Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
@alle bezoekers:
Blijkbaar kan er niet meer gereageert worden op:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=23373&postdays=0&postorder=asc&start=2280
met zijn 153 pagina's!
misschien moeten wij onze akties doorschuiven naar de volgende topic:
http://forum.trosradar.nl/posting.php?mode=reply&t=63654
En Herr Doktor Oetker, misschien heb ik het niet goed gezien maar je antwoorden en berichtjes kan ik op de nu gesloten pagina niet meer terug vinden!?
Ik vind dat heel erg raar!
Ook ik ben er ingestonken omdat ik dacht dat het van kpn was. Nu word er zomaar een contributie of lidmaatschap vanaf gehaald. Hoe kom ik hier toch vanaf.En kan ik weer terug naar mijn kpn.
mijn moeder van 80 jaar is er ook in getrapt..telefonisch is pretium niet te bereiken..ik hoop dat het jullie dus wel lukt ..de bank hebben we al ingelicht ,dus daar kunnen ze waarschijnlijk geen geld meer vanaf halen ...
ben misleid doordat het overkwam dat het van kpn was.Laterbleek dat dat niet zo was
ben er in getrapt, hopelijk kom ik er vanaf
na er ook ingestonken te zijn(werd mij vertelt dat ik gewoon bij de kpn bleef alleen mijn rekening ging via hun) heb ik mijn abonnement opgezegd,nu moet ik nog 7 maanden betalen,zou ik niet gewoon de automatische afschrijvingen stop kunnen zetten? zij hebben toch gelogen ...
en hoe kom ik erachter of ik niet ook lid ben van pretium privileges ? hoe kan ik daar eventueel afkomen?
@B Nikes > 26-02-2009 > 16:48.
Zou jij eerst eens goed Nederlands willen leren schrijven, voordat je die onzin uitkraamt? En daarna toegeven dat je gewoon iemand van Pretium zelf bent en hier fake posts plaatst!!
Je werkt voor een waardeloos bedrijf en dat verklaart je waardeloze gedrag hier. Iedereen die met deze oplichters te maken heeft gehad, weet dat je onzin uitkraamt, dus hou je voortaan buiten deze discussie, stuk onbenul!
Voor alle anderen: storneren, elk bedrag dat die oplichters van je rekening afhalen en niet alleen maar op dit forum zitten klagen. Doe er iets aan!
Ik geef Robert gelijk, allemaal leugens over de Pretium Telecom, het is allemaal smerige verdachtmakerij, Pretium Telecom is een prima bedrijf met medewerkers die heel hard werken. Oudere bejaarden moeten niet zo klagen, ze hebben ja gezegd, dan moeten ze ook b zeggen en gewoon betalen voor wat ze besteld hebben. Dit soort dingen kunnen ze bij gewone bedrijven ook niet mee weg komen, eerst zeggen dat je iets wilt en dan later weer niet. Dus kappen nou met deze beschuldigingen
@Han Tan,
Zie mijn bericht op
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=23373&start=2100
Het gaat over een andere zaak, maar de aanpak is dezelfde. Naast het telefoonabonnement is je ook stiekem een lidmaatschap van het Pretium Postorderbedrijf verkocht. Reken op nog meer verrassingen van Pretium.
Gesundheit!
Het valt best mee met het bedrijf Pretium hoor. Ik heb ooit gewerkt bij calcenter van Pretium en er hing altijd een goede sfeer. Maar nederlandse mensen zeuren de hele dag en willen alles gratis hebben tegenwoordig, mag niks kosten. Ik denk dat alle slechte berichten hier van concurentie komen om Pretium in kwaad licht te stellen. Ik zou voor 100% gewoon bellen durven via de Pretium.
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 392 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen