Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Superieur bellen,
Ook ik ben benaderd voor Superieur bellen. Ik ben al jaren trouwe klant, nooit klachten gehad, altijd tevreden.
Na het verhaal aangehoord te hebben, had ik nog een vraag. Of het kastje dat geplaatst zou worden invloed kon hebben op andere apparatuur die op de telefoon is aangesloten. Nee hoor, alles zou hetzelfde blijven en het zou alleen maar goedkoper worden. Dus ik ga akkoord en ontvang een kastje thuis. Nu blijkt dat ons alarm aan de telefooncentrale gekoppeld te zijn waardoor het kastje niet geplaats kan worden.
Dus ik bellen met de klantenservice. Die dit nagaat en bevestigd dat installatie niet mogelijk is in ons geval. Nu zou ik schriftelijk moeten opzeggen met een kopie van het contract van ons alarminstallatie. Dit wil ik niet omdat ik dat erg privacy gevoelig vind. Ondertussen betaal ik wel de extra kosten van het kastje. Hoe kan ik dit zonder te veel gedoe ongedaan maken en mijn onterechte kosten terug ontvangen?
Iemand hier ervaring mee?
ik ben al een paar jaar GEEN klant meer van Pretium. Een en al bedrog w.b. lidmaatschap e.d.,maar ik krijg nog steeds hardnekkig post terwijl ik ze gebeld en gemaild heb niks meer met ze te maken te willen hebben. Ik word hier toch zo pissig van!!!!!!
sinds 15 januari ben ik over gestapt naar superieur bellen, omdat dit volgens pretium goedkoper zou zijn maar nu betaal ik nog steeds de telefoonkosten van pretium boven op de kosten van superieur dus in plaats van goedkoper ben ik nu duurder uit, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik bel op dit moment voor pretium en suprieur bellen, het zijn twee goede organisaties en ik snap niet dat jullie je druk maken over die paar centen per jaar.
Jullie besparen honderden euro's per jaar als je via ons belt man.
Denken jullie niet dat het niet verkeerd wordt gezegd maar dat vooral de oude mensen "pretium telecom" aanhoren als PPT-telecom? Immers was KPN vroeger de PTT. Ik heb verder geen zores met ze eigenlijk. Snap wel dat ik een lidmaatschap betaal (oke het is mij inderdaad niet gemeld!). En het is logisch dat je een jaar contract met ze aan gaat...dat is bij mij ook helder over gekomen hoor tijdens het gesprek met de persoon van het callcentrum/pretium telecom. Het blijft een nare manier van benaderd worden zo interupt via de telefoon, maar ben mij zeker bewust van wat ik heb gedaan en heb daar weinig klachten over en ben inderdaad goedkoper uit.
En ach mensen, ga door met opzeggen als dat inderdaad nodig is in jullie gevallen. Maar misschien moeten jullie ook alles eens helder bekijken en niet snel naar een ander wijzen.
Kop op komt altijd wel goed!
Is Pretium failliet?
stelletje oplichters, ineens 62,20 afboeken voor een contributie.
We zijn geen lid van een voetbalclub.
DIT IS EEN GROTE OPLICHTERSBENDE. MIJN BEJAARDE VADER IS ZWAAR HARTPATIÊNT EN ZAT OPEENS BIJ PRETIUM. HIJ WIL BIJ KPN BLIJVEN EN BETAALT PRETIUM DUS OOK NIET. INMIDDELS VIA DE KPN GEREGELD DAT IE BINNEKORT TERUG GAAT, MAAR PRETIUM SLUIT DUS DOODLEUK ZIJN TELEFOON AF, DIE VAN LEVENSBELANG IS! IK WENS DIT BEDRIJF AL HET SLECHTS VAN DE WERELD TOE.
Ik ben overgegaan naar 3 in 1 pakket.
Mooi zootje daar
ik ben er ook in tetuint
en toch maar weer worden gebeld,,ben ik tevreden,,
nee k voel me verneukt
k wil weer terug naar kpn
lange weg terug, naar de op zegtermijn
dat het zo maar kan per tel.
heb totaal niet getekent!!!!!!!!
en toch,je zit vast,,,op een ja,,
oplichters zijn het..
gr.leutjejan
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 392 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen