Lees de reviews van andere bezoekers die hun Pretium vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Mijne mensen,
Ik heb mijn abonnement bij U opgezegd en de opzegbrief "AANGETEKEND"opgestuurd. Wie schetst mijn verbazing dat er nog bedragen van mijn rekening wordt ingehouden van kosten die ik niet gemaakt heb en wel na de opzegbrief te hebben verstuurd. Het gaat hierbij om tel.nr 020-6734043 o.n.v. R.M.Babel
Voor alle mensen boven de 70, maak gebruik van de coulance regeling. Deze houd in dat voor ouderen die door deze benden worden belaserd binnen 3 maanden met een angetekende brief van de overeenkomst af kunnen. Regeling is speciaal in het leven geroepen om ouderen te beschermen.
Ook ik heb hele slechte ervaringen met pretium telecom,mijn moeder die toen 86 jaar was is ook, misleid door de telefoniste en zo is ze na heel haar leven een kpn abonnement te hebben gehad zonder erg bij pretium terecht gekomen met ook nog een duur abonnement op een koopgids die gekoppeld is aan hun abonnement.Na het overlijden van mijn ouders is na schriftelijke opzegging het probleem pas echt begonnen men bleef elke maand een bedrag afschrijven.
Ook na vele malen telefonisch contact met het bedrijf en van afdeling naar afdeling gestuurd te worden nog geen oplossing.Na stopzetting van de automatische incasso gaat alles in stroomversnelling, de ene na de andere aanmaning, en ook nu na vele telefoontjes nog steeds geen einde aan het hele circus.
Ik ben ondertussen al door vele mensen gewezen op de moeizame afhandelingen die dit bedrijf heeft.
Het is duidelijk dat de klanten daar niet juist worden voorgelicht en dat de afspraken die je met de vele telefonistes maakt niet worden nagekomen. Dat wijst dus op respectloosheid bij velen medewerkers voor de klant.
Want bij pretium is de klant absoluut geen koning. Telkens werd bevestigd dat er inderdaad was opgezegd maar dat ze er zelf ook niets van snapte en dat het geregeld zou worden. Zelfs het hoofd van de afdeling heeft het hele dossier even doorgenomen en bevestigd dat het inderdaad een misverstand was.Ondertussen liep ook de telefoonrekening aardig op wat natuurlijk ook de bedoeling is daar.Ik wantrouw dan ook ieder die daar werkt en geloof er niet in dat men de intentie heeft om een probleem op te lossen.Mijn ervaring is dat het van kwaad tot erger gaat en dat je in een vreselijke wespennest terecht komt. Nooit wil ik met dit bedrijf nog iets te maken hebben.Het is overigens wel een dankbaar onderwerp op feestjes en partijen een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!!!!!!
bij mijhebben 80euro afgehaald,nooit gezegd pertelf van pretium,kan ze niet te pakken krijgen privilege,oplichters,ga wel even langs,in haarlrm tip ,andere bankrek nemen, als je ze belt zeggen ze het is een andere bv niks mee te maken,maar ze incaseren wel,voor hun
Ik werk zelf in een callcenter en krijg veel meldingen over dit soort zaken. Klanten die onbewust en buiten hun verzoek om omgezet worden naar een andere provider. Mensen, kijk uit met waar je je gegevens achterlaat en als je het niet vertrouwd, doe het dan gewoon niet. Geef telefonisch nooit duidelijk een ja, tenzij je zeker weet dat je met een betrouwbare provider praat! Let hier op en dan kunnen er veel problemen voorkomen worden.
ik heb de kontrkt latzte jaar gewisselt nar ziggo nu betal ik vor dit jaar noch een kontributi van 65,00euro wat is dat.ik heb toch stop gezetzt.meldung over klacht kommt nu per advokat
ik heb bij een callcenter gewerkt,
en t zijn echt smerige mensen
er zitten verschillende verkoopt technieken achter..
ze bellen voornamelijk ouderen, die trappen er natuurlijk sneller in.
ze hebben een bepaald script,
je moet zeggen, hallo goedemorgen u spreekt met (naam) van pretium telecom, heb ik de genoege met blabla.
en dan moetje vragen klopt het dat u een aansluiting bij de KPN heeft, en bent u daar tevreden mee..
en daardoor denke die oudere mensen natuurlijk dat het via de KPN gaat.
en wat wij er niet bij mogen vertellen is datje ook nog een 65 euro per jaar betaalt aan privilege, dat is een soort boekje ofz
ik ben daar weggegaan omdat ik het niet over me hart kon verkrijgen die oude mensen dat aan te doen,
want je luist ze er gewoon in
groetjes
Zelfs na een aangetekende brief waarin ik aangeef het contract per direct te ontbinden omdat ze dingen verzwijgen bij het afsluiten van het contract, nemen ze bij pretium niet eens de moeite om een brief terug te sturen dat dit niet mogelijk is. Dus maar weer een brief aangetekend verstuurd en ben benieuwd of ze hier wel op reageren. Het zijn gewoon mafia-praktijken die ze hier uitvoeren om (vooral oudere en minder bij geest zijnde) mensen over te halen om lid te worden. Dit allemaal terwijl we uit het systeem verwijderd zouden worden omdat we al een keer problemen met pretium gehad hebben.
Zie mijn andere bericht van 21-01-2011
mijn 80 jarige moeder heeft er al een week slapeloze nachten door. Doordat men zich voordeed als KPN medewerker, kreeg zij tot haar vebazing een contract toegestuurd en een opzegging van KPN.
Hopelijk is het invullen van dit formulier voldoende om van dit 'contract'af te komen, hoewel ik eerder een slachtoffer gesproken heb, die er 3 aangetekende brieven en 2 rechtzaken voor nodig had om los te komen van dit malafide bedrijf.
Ze sturen je ook een acceptgiro op met een bedrag van 12 euro en als je dan automatisch wil af laten schrijven kost dat 7 euro.
Dit is ook een misleidng want zo draai je automatisch wil af laten schrijven dan gaanz ehoge bedragen van jer rekening afschrijven.PAS OP MENSEN DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Voor Pretium vaste telefonie zijn in totaal 392 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Pretium vaste telefonie opzeggen