Lees de reviews van andere bezoekers die hun OXXIO abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Beter aanbod van een andere energie leverancier
Gratis acties betaal je al in je verbruik maandlasten.
We zijn in 2008 voor Oxxio gegaan omdat ze toen de slimme meter aanboden bij hun abonnement en een mooi aanbod qua prijs hadden.
6 maart 2008 werd de slimme meter bij ons in de meterkast gemonteerd en onze oude meter werd meegenomen.
Na een paar maanden kwamen we er achter dat Oxxio toch niet de goedkoopste was qua energiekosten en wat ze hadden verteld over de die slimme meter ging ook niet op. We zouden op de computer ons verbruik in kunnen zie. Niet dus!
Ik heb Oxxio opgezegd. De energielevering kon ik inderdaad opzeggen en overstappen naar een ander bedrijf, maar de slimme meter die was geplaatst en de oude meter was al vernietigd en kon niet meer terug geplaatst worden, dus helaas mevrouw u heeft voor de slimme meter nog wel een huurcontract bij ons.
Pas als er door een ander bedrijf een andere slimme meter word geplaatst kunt u van het huurcontract af.
Zeggen dat ze goedkoper zijn maar reken maar uit.
Mijn kontrakt tot mei met neun als nu stop met neun moet 100€ ik zelef betalen
Is me aangepraat. Wilde dit niet maar opdringeger verkoper
weining vertrouwen door slecht revieuw
Ik heb all Mijn opzeggen door gegeven, zou het opzeggen per 31-08-2015 stop zetten.
Maar het word nog van mij rekkening afgeschrijven,
Alleen al het feit dat je een folder krijgt met een niet bestaande link, maakt mij woest, in zo'n maatschappij heb ik geen vertrouwen.
Iemand van oxxio bij de deur was en heeft me
verkeerde en onduidelijke informatie gegeven
zodat ik kon tekenen en was niet akkoord maar
ik heb getekend. Hij heeft met afgesproken dat ik
schriftelijke informatie via post en e-mail binnen 1
maand zou ontvangen en daarna mag bepalen of
ik klant wil worden bij ze of niet.
Ik heb een brief ontvangen een paar dagen geleden
dat er energie binnenkort in februari wordt ingeleverd
en dat ze nog 1 cent van me zouden afschrijven om
te weten dat ik echt juiste rekening nr. aan ze heb
gegeven zodat contract wordt gestart en staat niets
uitgelegd over termijn bedrag en periode.
Ik vind dat er sprake was van oplichting nadat ik contact
met ze heb opgenomen en me niet woude helpen over
het probleem dat er was begonnen door bedrijf zelf.
Ik ben klant van energiedirect bedrijf en betaal minder
en heb altijd contract voor 1 jaar en niet meer.
Hoe moet ik probleem met deze piraten oplossen.
Bedankt voor wie mij kan helpen en groetjes aan iedereen.