Lees de reviews van andere bezoekers die hun OXXIO abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
GH van der Geld, ik heb je bericht gelezen 08-02-2007.Ik heb de zelfde wroeging met deze FUIK!
Durion heette dat zakie toen nog,(nu oxxio!) adres;Storkstraat 17c 3833LB Leusden.OXXIO hanteerd nu nog een bang adres op postcode 3830AC in Leusden(bange schijters!!)Zijn jullie ook gebeld door zo'n zever-miep met zo,n telefoongesprek opname apparaat?( het was totaal iets nieuws voor mij, maar daar trap ik nooit meer in!!!)gadverdamme,tís nu al 23:17uur, zo krijg ik nooit eens fatsoenlijke nachtrust als hardwerkende dakdekker van 05:15-18:00.
En zo zullen er vele netzo zijn,maar het wordt niet gezegt.
dus .. bij deze kan OXXIO .. Oxxideren wat mij betreft, en het kan mij niet snel genoeg gaan!
ik heb gezegd!
ook ik ben slachtoffer van een grote oplichtersbende ik ging in zee met ze maar volgens mijn huidige contrakt wat pas afloopt in oktober kon dit dus niet.
volgens hun wel krijg vervolgens papieren thuis met 10001 voorwaardes die ze me niet door de telefoon vertelde.
hou er rekening mee mensen dat hun met verschillende bankrekening nummers werken,ben al 2 x terug geweest op de bank .
nu wil mijn bank proberen om ook via hun naam een blokade op te zeggen.
let wel ik heb direkt toen mijn papieren binnenkwamen gelijk opgezegd maar ik hoor maar niets!
telefoon dan krijg je een bandje en ben vervolgends meer dan 5 min aan de lijn !
hoezo OXXIO goedkoper?
hoe krijg je mensen gek ? dat de regering dit pikt is eigenlijk nog asocialer.
groeten w v d
Beste mensen allemaal.
Het is vrij simpel. Als u het niet eens bent met automatische incasso gewoon bank even bellen en het bedrag laten storneren(terugboeken) Kaartje om incasso te blokkeren bij de bank vragen invullen en klaar. U bent baas over uw eigen portemonnee niet waar.
Oxxio stuurt nooit een eindafrekening.
Eindstanden worden uit de duim gezogen met opzeggen.
Heeft een jaar geduurd voor de definitieve eindafrekening er was( met een brief van de Geschillencommissie Energie en water erbij.
Ze zijn duurder dan Essent.
Wie oh wie kan mij het kantooradres mailen van OXXIO dus niet het postbus nr.
Ik wil daar eens een bezoek afleggen om die klote tent eens wakker te schudden. Maar je kunt nergens aan het adres komen.
Misschien is er wel een medewerker die mij aan het adres kan helpen. Alvast hartelijk bedankt.
het wordt steeds van mijn bankrekenning geld afgenomen terwijl ik lid ben van eneco\
we hebben al enige tijd oxxio.we we hebben geen afrekenig gekregen maar er is wel 700 euro van onze rekening afgeschreven. ik betaal al elke maand 150 euro en nog eens 12,44,dit bij oxxio.
dan nog essent betalen we ook in de maand 39 euro.dit is in de maand bijna 2 honderd euro in de maand aan gas en licht.en dan een afrekening die we niet hebben gekregen, maar wel 700 euro van onze bank af. dit is schandalig en wij maar werken om eerlijk aan onze centen te komen,ze halen zomaar geld van je rekening af
oxxio is gewoon een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende club ( KUT dus).
Sorrie dat floepte er even uit.
Als ze al 700.000 klanten hebben zouden ze goed aan doen een callcenter in te huren die de opzeggingen kan verwerken. Jammer het had zo'n leuk bedrijf kunnen worden. Let wel als er onderzoek zou worden gedaan naar de werkelijke boekhouding van dit bedrijf, werden ze per direkt aan de schandpaal genageld. Als iemand het aandurft om er iemand op af te sturen zouden mogelijk 700.000 huishoudens daar voordeel aan hebben.
oxxio doet net of ie goedkoop is dat is helemaal niet waar wij hebben het ook ondekt het eind rekening was zo hoog dat dat niet normaal was en dan nog wat wil je overstappen oxxio weet niet van ophouden zo ben je bij een bedrijf waar je goedkeuring aan geeft en oxxio zegt kan niet die klant krijg je niet hup en voor je weet zit je weer bij oxxio ik dacht dat wij zelf mogen weten bij wie wij willen DUS OXXIO laat de mensen gaan die niks meer met jullie te maken willen hebben
14 12 2006
Peter,
Beste lezer, Ik hoop dat u ook even de tijd neemt om dit te lezen en niet alleen de klachten van mensen met een erg kort lontje.
Erg jammer dat iedereen zo negatief doet over oxxio, wij hebben oxxio al een tijdje en nog nooit ergens problemen mee gehad. Mensen hier bagataliseren hun problemen. Het punt is alleen wel dat die paar mensen waar het mis mee is gegaan, het meteen komen melden op internet.
Oxxio heeft nu meer dan 700.000 klanten, dus dan is het opeens niet meer zo veel. Mensen met een goede ervaring komen het jammer genoeg nooit melden, maar ja daar zijn er veeeel meer van dan ontevreden klanten.
Reacties van Ruitenberg en Bon wijzen er gewoon op dat deze mensen niks beters te doen hebben en het leuk vinden bedrijven onpersoonlijk op internet te flamen.
"12 2006 Trudy, Hoe dom moet je zijn om OXXIO goed te vinden, honderduizenden klachten bij de geschillencommissie gingen U voor"
Sorry trudy maar waar heb je dat vandaan? En waarom moet je dom zijn als oxxio jou veel voordeel levert en nooit een fout bij jou heeft gemaakt? Maar ik hoop dat trudy zelf ook een goed lopend bedrijf heeft waar nog nooit enige klacht is binnen gekomen.
En dat veel van die klachten op de energiemarkt over oxxio gaat is ook niet zo raar. Mensen stappen niet veel over, maar oxxio heeft in korte tijd toch maar liefst 700.000 mensen over de streep getrokken.
Er kan altijd wat mis gaan bij overstappen, ten toedoen van menselijke fouten. Het is niet gezegt dat dit niet gebeurt wanneer men naar 1 van de grote bedrijven zou overstappen.
Maar als nog zijn het aantal klachten vergleken met het aantal aanmelders toch zeer weinig. maar laten we is naar een voorbeeld kijken.
citaat uit de vastelastenbond.
"Van alle vragen en klachten die consumenten indienen bij de toezichthouder van de energiemarkt (Dte) gaat bijna de helft over Oxxio. In totaal kwamen er 495 e-mails en brieven binnen waarvan 45 % betrekking heeft op Oxxio"
als u goed leest ziet u dus dat het er maar 495 zijn, en dan nog is door de helft. Dus dat komt op ongeveer 250 Emails.. Van de 700.000!!
Maar als u nu echt uw ogen open heeft staat er heel duidelijk "Van alle vragen en klachten".
Dus niet alle emails zijn klachten, er stromen vooral vragen binnen omdat mensen toch een beetje angstig voor een nieuwe energieleverancier zijn, mensen willen toch het 1 en ander weten. Dus het is helemaal niet zo dat er enkel klachten binnen stromen.
Dus het aantal klachten EN vragen over oxxio die bij de DTE binnen komt, is in totaal 250 van de 700000. Dus dat komt op het aantal klachten en vragen die binnen komen op 0.036 % en dat zijn nog niet eens alleen maar klachten!
Ik wou dit even aan jullie aan dacht brengen zodat er geen conclusies zonder hersens worden getrokken. Ik ben een tevreden klant van oxxio en ben 1 van de weinige die zich laat horen als die tevreden is. ik dank u voor uw aandacht en hoop dat mijn verhaal een hoop vragen voor u heeft weggenomen. Natuurlijk kunt u een reactie op mij plaatsen ik zal alles met plezier beantwoorden.
Mvg, Peter