Lees de reviews van andere bezoekers die hun OXXIO abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Oxxio heeft zonder mijn goedkeuring mijn stroomlevering van energiedirect gekaapt en geeft geen antwoord op mijn bezwaren,stuurt alleen rekeningen die ik niet wens te betalen.
Dit zijn schoftenstreken
Oxxio heeft nog nooit van het principe klantenservice en service gehoord. Ja doen en nee zeggen.
Ik ben pas een half jaar bezig een kopie van mijn contract te ontvangen.
Bij deze dus houdoe en bedankt olé olé
Wij zijn door Oxxio gebeld of wij gas bij hun wilden afnemen, duidelijk aagegeven dit niet te willen, ook geen bandje ingesproken of iets dergelijks, wat schetst onze verbazing we kregen bericht van Nuon dat ze het jammer vonden dat wij geen gas meer bij hun wilden afnemen omdat wij gekozen hadden voor Oxxio.
Nou daar zijn toch geen woorden voor.
We hebben van alles gedaan om dit weer terug te draaien maar het is tot op heden niet gelukt,
Via de nuon vernomen dat je een opzegbrief kunt downloaden en dat gaan we nu ook doen, want telefonisch en een geschreven brief hebben geen resultaat gehad, hopelijk dat het nu eindelijk gaat lukken, want Oxxio is voor ons voorgoed verleden tijd.
Ben al vanaf september 2006 bezig om een slimme meter te krijgen maar dat is tot op heden niet gelukt. Na 100 keer bellen is mijn energie op!!
De belofte was binnen 4 maanden in huis, nu na 9 maanden nog niets!!
alles onder een dak bij eneco
Hoge rekeningen
slechte publiciteit
Vertrouwen is weg.
Mijn moeder is verhuist naar het bejaardehuis.
Marianne van Raalte
wij hebben nu ook sinds een jaar oxxio ,niks als problemen ,eerste jaar gratis ,nu zijn wij verhuist binnen het eerste jaar ,en ja hoor nu houden ze aut.het drie dubbele in .hun uitleg u bent verhuist ,en betaald nu de volle bak,en op het einde van het jaar word het verrekent ,ja dat verrekenien kunnen ze goed.ik wilde heden op zeggen ,dat kost u 20-300 euro ,veel geld ,maar liever 200-300 euro boete dan nog bij die k... oxxio.mvgr heerlen
ik wil opzeggen
STORNEREN , STORNEREN en blijven STORNEREN!!!
Als wij , na ettelijke(vriendelijke) malen hebben verzocht voor een reactie, beëindiging-contract,of anderzijds. en dat we daarop totaal geen antwoord van die stumpers krijgen, is bij de kleuterschool af!!
Ik roep gedupeerden op ,om hun rekening in de gaten te houden, en telkens het afgeschreven bedrag te storneren als men daarzelf niet mee eens is!!
Even een telefoontje naar je bank, en het is geregeld.
Ik ben benieuwd of er dan nog eens zakelijk gepraat kan worden!!!