Lees de reviews van andere bezoekers die hun OXXIO abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Oxxio opgezegd ivm loze beloftes qua prijzen.
Altijd bij nuon gezeten en een vast maand bedrag betaald.
Bij oxio moest ik ineens € 800,= !! bijbetalen voor alleen gas!
Mooi aanbod gehad van nuon. Tevens onduidelijkheid
betreffende de reeds betaalde voorschotten, terwijl destijds Oxxio garandeerde 10% goedkoper te zijn dan de goedkoopste energie-aanbieder.
Ik heb Oxxio via eneco opgezegd omdat ik problemen heb met Oxxio (zoals vele anderen). Martijn H gaat gezellig langs lees ik en ik stalk ze per mail. Ik moet wel want ik krijg steeds geen of geen goed antwoord van Oxxio. De klantenservice van Oxxio mag geen klantenservice heten aangezien ze niet eens weten hoe ze netjes problemen moeten oplossen in plaats daarvan lijkt het wel alsof ze mij beschuldigen van wanbetalen.
Verder komen ze hun beloftes niet na, niet terugbellen, geen brief sturen.
Wij hebben een mooi aanbod van nuon gehad
aanbieding van nuon gehad is voordeliger
Hallo,
ik heb mijn huis verkocht,en netjes doorgegeven dat ik mijn abbonement wil beindigen maar lukte niet,ze blijven gewoon inkaseren.
Nu zeggen ze, we hebben niks ontvangen van u.
Vrezelijk...groetjes Jeanice
1 grote chaos bij oxxio, meer wil ik er niet over kwijt, heeft me al te veel ´energie´ gekost.
foutieve afschrijvingen, afschrijvingen van electriciteit, die gas bleken te zijn etc. etc.
ondertussen krijg ik nu een eindafrekening van 500,--. Wat gezien mijn verbruik niet klopt.
Ik ben al overgestapt naar Essent, maar ze weigeren gegevens te verstrekken aan Essent, dus kan ik een boete verwachten, die overigens wel door Essent zal worden vergoed.
Wegwezen met Oxxio, stap niet over, 1 grote chaos.
Fijne dag !!!
Beste mensen , ook ik heb al dit gedoe met oxio en of het ooit goed gaat komen zullen we wel zien. Nu heb ik het geluk dat ik om de hoek woon bij Oxio in Hilversum, dus ik ga tegenwoordig elke donderdag even koffie drinken met die zogenaamde oplosmutsen.
Jawel, ze hebben er een aantal, dus ik ga net zolang langs totdat ze met echt uitkotsen.
Ik denk idd dat we met zijn allen flink onze bankzaken in de gaten moeten houden , want zelfs daar snappen ze de functie niet van een de rode kaart, die je van de bank krijgt.
Ze blijven maar geld wegjatten.....
En zelfs als je ze de opzegging laat zien, die ik had afgedwongen meteen te maken, dat vragen ze of ze er een kopie van mogen maken...mmm nog nooit gezien...denk denk.
Ik hoop dat er meer mensen zin hebben om eens naar Oxio te gaan in Hilversum.
Neem al je spulletjes mee en kom naar de Oxxio Nederland bv Marathon 5 1213 PC Hilversum opzegdag.
Ik wil overgens niemand opzoepen tot geweld of andere lastige zaken, want alleen door redelijk te blijven komen we misschien af van deze instantie.
Oja , waar ik wel achter ben na 3 oplosmutsen, ze geven graag hun collega's de schuld, zo van :"Ja ehh er is inderdaad iets mis gegaan met de leveringsdatum, mijn collega heeft het niet ingevuld..:"' aaarghhh .
Maar ok ik hou jullie op de hoogte.
groetjes,
Martijn H
Geachte heer/dame,
Ik heb mij onlangs aangemeld bij OXXIO via het internet. Enkele dagen later kreeg ik netjes een aanmeld formulier opgestuurd.
Nu sta ik op het punt om mij aan te melden voor OXXIO en lees op het internet al deze klachten. Het is nu 7 juli 2007. Is de situatie bij OXXIO inmiddels verbeterd. Wat is de huidige stand van zaken bij OXXIO.
Welk abonnement kan ik het beste bij OXXIO nemen. Ik zie ook dat de een aparte meter komen plaatsen en de oorspronkelijke meter wordt afgesloten. Verder wordt er aangeboden dat je eerst 3 maanden proef periode hebt en daarna indien gewenst kostenloos kan teruggaan naar de oude stroom/gas leverancier.
Het klinkt allemaal mooi en ze lijken veel goedkoper. Maar wat is nu de huidige situatie.
Graag even inhoudelijke reacties over de huidige stand van zaken.
Bedankt
groet
Didier
Geachte lezers,
Hierbij maak ik gebruik om te vertellen hoe fantastisch het is om bij Oxxio aangesloten te zijn. Allereerst hebben wij een contract afgesloten per 29-10-06 . Meters etc. zouden binnen 4 weken geplaatst worden. Ondertussen krijgen wij een hogere maandlast dan voorheen (ENECO)+ een extra maandlast die we al betaald hadden. Wij bellen. Antwooord vaag en on duidelijk. Wat betreft die 6 maanden gratis stroom?. Dat wordt verrekend bij de eindafrekening. Wij weer bellen. Ehhhhhh, die eindafrekening, wanneer is die...Geen antwoord. Weer bellen...en?..eind september 2007.!!!???...Die intelligente meter dan?.en hoe koen jullie aan de gebruikersgegevens?. via Eneco meneer...Da,s knap want we hebben helemaal geen accurate gegevens doorgegeven c.q. door kunnen geven. Maar die nieuwe meters dan. Dat had U aan moeten geven bij het tot stand komen van het contract.....Eh dat staat er toch in? En schriftelijk ondertekend?
....kunnen wij niet meer vinden meneer maar als U 't alsnog invult krijgt U 't binnen 4 weken geinstalleerd. nu 4 maanden later nog niks.......Nee echt, zo'n goed geolied en goed communiserend bedrijf heb ik nog niet eerder mee gemaakt. Ik denk dat ik toch maar op ga zeggen...misschien is er een bedrijf die net iets meer te bieden heeft dan dit Oxxio..........