Lees de reviews van andere bezoekers die hun OXXIO abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Hallo Oxxio.
mijn moeder kan helaas niet meer thuis verblijven
en is inmiddels opgenomen in een verpleegtehuis.
zodoende opzegging van de stroomvoorziening.
sleutel is ingelevert bij woningstichting.en wel op:18-12-2009.meterstand: 47265. groetjes.
Ondanks de brief die ik binnen de bedenkttijd aan OXXIO verzonden had om het door colportage opgedrongen "contract" niet tot stand te laten komen, moet ik tot mij verbijstering constateren dat OXXIO van mij rekening EUR 10,71 op onrechtmatige wijze heeft afgeboekt.
Ik verzoek het Nr. 104669440 te laten verwijderen uit uw systeem en mij het door u afgeboekte bedrag (inclusief de wettelijk verschuldigde rente) per direct terug te storten op mijn rekening. Ik verbied u verder nog enige automatische incasso van mijn rekening te verrichten.
Eerst de papieren te laat opsturen zodat je je niet aan kan melden voor de 300 euro teruggave.
Ten tweede een meter willen installeren terwijl ik dat niet wilde. (is ook niet gebeurd)
Ten derde mij geen facturen sturen voor de zogenaamd geplaatste meter maar daarna wel een incasso buro inschakelen om het bedrag voor de meter bij mij te incasseren.
Het incasso buro facturen geven die betaald zijn (maandbedrag) en daarna tegen het incasso buro zeggen dat die facturen wel betaald zijn maar het om andere rekeningen gaat, die ze dus blijkbaar gewoon niet hebben.
Dat het incasso buro mij op mijn prive telefoon opbeldt terwijl volgens mij Oxxio mijn nummer niet mag geven. (privacywet)
Ik ga Oxxio morgen bellen, zal wel een leuk gesprek worden :p
Als gesprekken niet normaal verlopen ga ik even langs om bij de bedrijfsleider verhaal halen.
Degene die net zo opgelicht zijn als ik en vinden het ook leuk om even langs te gaan kunnen mij mailen: ikbenhetmaar@live.com
Uiteraard gaan we dit dan eerst proberen op te lossen op normale wijze.
Lukt dat niet gaan we op een andere manier over.
Hiermee bedoel ik dus niet met een groep hooligans het gebouw binnenstormen voor een gratis verbouwing....
Ten eerste ik was opgelicht,zo ben ik bij jullie terecht gekomen.Iemand kwam bij de deur en zei dat hij de meterkast moest bekijken.Daarvoor moest ik een handtekening geven.Zo zat ik bij Oxxio. Om daar te bellen is te duur dus ik had de energie niet meer om te veranderen. Nu moet ik 500 euro terug betalen omdat ze uit mijn rekening alleen 10 euro per maand uitgeschreven hadden. Ik had gebeld om in plaats van 170 euro per maand naar 120 euro voorschoot te veranderen. Ze hadden toesteming om elke mand geld uit mijn rekening te halen. Maar ze hadden alleen 10 euro per maand.Nu ben ik die ene die terug moet betalen.Ik vind een slecht bedrijf.
Goedemiddag,
Eigenlijk heb ik geen reden om op te zeggen omdat ik nog geen (tijdelijk)contract oftewel welkomstpakket heb ontvangen voor de levering van gas.
Wacht hier nu al bijna 3 weken op.
Jammer ik had dit graag met mijn partner willen bespreken en bekijken of de tarieven van Oxxio gunstiger voor ons zijn.
Om te voorkomen dat ik straks toch aan een contract vastzit wil ik bij deze graag opzeggen.
Overigens zijn we zeer tevreden over Oxxio als energie leverancier en zullen dit contract dan ook zeker verlengen.
Met vriendelijke groeten
In 2006 ben ik er ook telefonisch ingeluisd. Het was niet anders dan ellende. Bezwaar over niet correcte afschrijvingen werd niet op gereageerd. Via mijn rechrsbijstandsverzekering heb ik toen eindelijk de boel recht kunnen zetten. Wat schetst mijn verbazing. Na 3 jaar( in 2009 )durfen ze zonder enige aankondiging nog weer geld van mijn rekening af te schrijven, terwijl ik de automatische machtiging in 2006 al schriftelijk had opgezegd.Natuurlijk heb ik het bij de bank direct laten terugschrijven.Met een brief naar oxio. We zullen zien wat ze nu weer bedacht hebben
omdat ik green choice beter vind
Hallo allemaal, ik heb ook een abonnement bij oxxio afgesloten, maar ook binnen 2 mnd weer opgezegd, maand sept zou weer via eneco lopen, hoop dat dat ook zo is aangezien ik allemaal ellende lees over oxxio!! Ik vertrouw ze ook niet!!! vandaar zsm abonnement weer opgezegd!
Weten jullie het email adres van oxxio? Die klanten''service" is me te duur!!
Kan email adres nergens vinden...
Grz Mar
ik wil helemaal niet overstappen.
LEUK verhaaltje over Oxxio...
In een vlaag van verstandsverbijstering bij een verkoper van Oxxio, aan de deur ingevuld dat ik het "informatie pakket" wel wou opgestuurd krijgen.
Zijn verhaal: Als u binnen 7 dagen na ontvangst dit gratis nummer belt 0800-1401. Dan kunt u annuleren en anders kan dat altijd nog in de proefperiode van 3 maanden. Hij zei letterlijk ,,Eén telefoontje en dan wordt alles geregeld, zonder dat daar kosten bij komen kijken".
Dat klonk inderdaad te mooi om waar te zijn. En aangezien ik nog enig vertrouwen in de medemens had, heb ik mijn handtekening gezet.
Toen ik de deur dicht wierp, had ik er al geen goed gevoel meer over en dat bleek terecht!
1e keer telefonisch contact: één week later en nog geen welkomspakket, dus bellen om te annuleren, om die 7 dagen, na handtekening alvast maar voor te zijn.
Nou das iets te vroeg, want de tijd gaat gelukkig pas lopen na ontvangst van het pakket.
2e keer: 5 februari pakket binnen, 6 februari gebeld om op te zeggen. Nou dat was weer te vroeg!!! Moest wachten tot de 14e, want dan ging mijn abonnement pas in @X%&!, volgens de telefoniste. Maar even tot 10 tellen en kon rustig blijven en dacht; als je het zo wilt spelen ik bel gerust nog een keer.
3e keer: Op 12 februari € 10,71 afgeschreven van mijn rekening. Dus bellen om duidelijk te maken dat ik toch echt op wil zeggen. Nope, ik moest wachten en dan 14 februari 0900-5566777 bellen.
4e keer: Aangezien ik geen zin meer had om tot de 14e te wachten, gelijk bovenstaand nummer gebeld. Uiteraard was die niet gratis.... Verhaal verteld in alle rust, en de jongeman aan de andere kant van de lijn zou het even overleggen met zijn collega. Even 420 seconden gewacht en het zal geannuleerd worden. Met als reden dat als ik tot 14 februari had gewacht dat ik dan pas VANAF OKTOBER OP HAD KUNNEN ZEGGEN. Leuk om te weten natuurlijk, dus zal in het vervolg meer op de kleine lettertjes gaan letten!!
Ben er nu hopelijk vanaf, want de annulering bevestiging mag 10 weken op zich laten wachten.
Neem aan dat het nu goed is afgehandeld. Zo niet en ik ontvang binnenkort alsnog een rekening, dan zal ik mijn uiterste best doen zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor OXXIO.
Krijg ik de ontvangstbevestiging dan ben ik redelijk tevreden met de afhandeling. Heb er in ieder geval weer veel van geleerd ;)