Lees de reviews van andere bezoekers die hun NRC Handelsblad abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Jammer om de krant op te moeten zeggen (ik was ooit redacteur bij het Algemeen Handelsblad), maar het is idioot om in een 'wisselcolumn' het woord te geven aan de PVV; mijn ouders zouden destijds ook geen genoegen hebben genomen met een column van Anton Mussert in de Nieuwe Rotterdamsche Courant.
Ik zeg óók m'n abonnement op omdat ik de snobistische 'wijnclub' spuugzat ben, nét zoals de advertentiebijlagen voor horloges van €13.000 en andere peperdure waanzin. Als de afdeling aquisitie van mening is dat alle abonnees van NRC-Handelsblad dit soort dingen kunnen waarderen, betalen of begeren, dan hebben ze het mis en wekken alleen maar ergernis. Richt daarvoor een speciale Gooi- en Wassenaarbijlage op!
Geachte lezer,
Sinds 17 december geen krant meer ontvangen, ook vandaag 21 december niet. Voortdurend geklaagd, maar zonder resultaat. Geen nabezorging of andere hulp om alsnog een krant te bemachtigen. Ons geduld is op,
we willen ons geld terug en stoppen met het abonnement.We hebben niet echt het idee dat we een klant zijn,waarvoor een inspanning geleverd moet worden om hem tevreden te houden. Met vriendelijke groeten,
O.W.Krommenhoek
Ik heb eem weekendabonnement van de NRC.Afgelopen weken 2 x geen magazine gehad. Deze zomer enkele weken geen vrijdag en/of zaterdageditie ontvangen. Zeer veel tijd besteed aan doorgeven en vragen om nabezorging via telefooncomputer (waartoe dient dit vermaledijde ding?) en bezorgklachtensite.
Geen enkel resultaat.
Ook niet toen ik deze zomer EINDELIJK een echte meneer aan de telefoon had, die van alles beloofde (nabezorging cq. restitutie...)
Al met al moet ik veel te veel tijd besteden aan het verzoeken tot nabezorgen met als resultaat enkel frustatie,edoch geen krant..
Jammer,na enkele decennia abonnee van de NRC te zijn geweest. Het zij zo....
gerda Kuiper
Vanaf heden ga ik digitaal en koop ik in het weekend lekker ouderwets mijn krantje bij de kiosk!
Kan het niet meer bijhouden. Lees de krant nooit meer helemaal en dat geeft een berg papier.
Ik krijg teveel te lezen, kan het niet meer bijhouden.
Het bieden van een podium aan de PVV is echt te veel. Na jaren neem ik afscheid van jullie krant.
Reden opzegging: opdringerige iPad-campagne. Ik wil zo'n ding helemaal niet, toch word ik lekker gemaakt, trap er bijna in. Voorts: geef fris, jong cartoontalent een kans en laat Kamagurka met pensioen gaan. Die flauwe zelfmoordman etc.etc. Vreselijk. En dan wil je van het NRC af, dát is nog een hele klus! Zoiets pleit niet voor welke krant dan ook.
Graag opzeggen per 1-2-2011Zou prettig zijn dat er niet zoveel moeten ingevuld en telefonisch contact mogelijk was. Bel later nog eens, zeer klantvriendelijk
Dag dames en heren,
Op 19 november 2010 heb ik via het email adres van Uw nieuwe hoofdredakteur mijn abonnement met ingang van de kortst mogelijke termijn opgezegd.
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik in elk geval op woensdag 24/11-2010 de krant niet wil ontvangen, omdat een podium wordt geboden aan een PVV'er.
Dat verfoei ik.Ik heb voorgesteld om tot het moment van beëindiging dan maar NRC Next te sturen, tenzij ook daar de PVV een podium krijgt.
Op mijn email van 19 november heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen.Ook geen NRC Next. U raadt het al, wel de "gewone"NRC, die meteen dikker en spannend, maar ongelezen op de oud papier stapel is beland.
Kennelijk is Uw nieuwe hoofdredacteur niet capabel
om adequate maatregelen te nemen en is zelfs het sturen van reactie, al was het maar een ontvangstbericht, hem te machtig.
Ik wens dat U onmiddellijk stopt met de bezorging van de NRC en U mij voor het reeds betaalde abonnementsgeld ( deels)schadeloos stelt.
Met vriendelijke groet,
B.W.de Geus
Voor NRC Handelsblad zijn in totaal 293 reviews geschreven. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten NRC Handelsblad opzeggen