Lees de reviews van andere bezoekers die hun NRC Handelsblad abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
De reden is mijn interesse nu in het ontvangen van een ander dagblad.
Zeer slechte bezorging, te vaak geen krant of een AD of ander waardeloos alternatief. Melden heeft weinig effect, nabezorging gebeurt niet.
Kunt u wat aandoen met de waardeloze verzorging??
Vanavond hebben we weer niet ontvangen.
Ieder dag is niet zeker of het bezorgd wordt.
Geachte mevrouw/ meneer,
Onlangs heb ik na een aantal jaren mijn abonnement opgezegd. Hierbij wil ik u niet van een inhoudelijke terugkoppeling onthouden, temeer omdat het hier om een mijns inziens ernstige zaak gaat.
Het NRC Handelsblad pretendeert een krant van nuance te zijn en zal dat in vergelijking met vele andere periodieken in Nederland ook zijn. Mijn inziens schiet de krant te kort in de nuance en neigt het zelfs naar tendentieuze berichtgeving.
U moet weten dat uw lezerspubliek ook uit hoogopgeleide moslims bestaat. Ik ben er daar één van. Behept met de kennis van de islam en wat er speelt in de Nederlandse moslimgemeenschap en in zogenoemde islamitische landen lees ik uw artikelen en verslagen. Hierbij ervaar ik uw woordkeuze vaak als insinuerend, alsof het werkelijk zo is de moslims niet goed nadenken en vijandig staan ten opzichte van waarden als vrijheid en democratie.
Treffend is dat u deze vooringenomenheid hebt geïllustreerd met de prille berichtgeving rond het drama in Oslo die de plank volledig heeft misgeslagen. Hiermee heeft u mij wederom bevestigd in de keuze om afscheid te nemen van een abonnement op uw krant.
Als lezer vraag je je af dat als de nuance op dit moslim-dossier zo zeer ontbreekt, hoe het dan gesteld is met alle andere dossiers waarvan ik minder kennis heb?
In alle bescheidenheid zou ik wensen dat dit schrijven enigszins bijdraagt aan het verbeteren van uw schrijfstijl.
Ik hoop dat u zich eens te meer realiseert dat de journalistiek niet neutraal kan zijn, dat het daarmee een maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft en de werkelijkheid mede en menigmaal zelfs in sterke mate kan beïnvloeden, ten goede en ten slechte. Wat is eigenlijk de gemene deler van uw achterliggende ideële visies? Wat voor een maatschappij streeft u na?
Ik wens u veel succes en ik zal uw krant sporadisch blijven volgen middels de losse verkoop.
Met vriendelijke groeten,
ND
Rijnmond
Ik krijg mijn krant niet maar moet wel betalen, wat is dit voor een KUT service van deze krant. Als ik nog een keer mijn krant niet krijg zeg ik op.
Wij hebben reeds 2 kranten. Het is teveel.
We hebben 3 kranten, die we in het weekend lang niet allemaal uit kunnen lezen. Omdat dit, zeker in deze barre tijden, zonde van het geld is, moet het weekendabonnement van NRC Handelsblad helaas sneuvelen.
Met vriendelijke groet,
Ineke Westbroek
Ik zeg mijn weekend abonnement op omdat ik het te duur vind. ik moet concessies doen omdat alles duurder wordt.
Jammer maar helaas. Het kan niet altijd kaviaar zijn.
Groet,
Aukje van Erkelens
abonnement wordt mij te duur
Voor NRC Handelsblad zijn in totaal 293 reviews geschreven. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten NRC Handelsblad opzeggen