Lees de reviews van andere bezoekers die hun Noordhollands Dagblad abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Prima krant maar voo r mij te duur
Wij lezen met plezier, maar nu het abonnement over gaat in het volledige bedrag wordt het echt te duur
Ik wilde informatie over mijn abonnement 6x klantenservice gebeld half uur in de wacht ik ben het zat dus zeg mijn abonnement op
Ik heb 28 dec. 2 gesprekken gevoerd op nr. 0888241111 en ben zeer teleurgesteld over de behandeling. Ik wil mijn abonnement verlengen. en hoorde dat het nu 29,50 euro wordt in febr. 2024. Omdat ik niet de opzegtermijn van 1 maand heb gehandhaafd moet ik nu over jan.2024 42,00 euro betalen. Vanaf 1968 heb ik een abonnement - dus 55 jaar - en altijd werd ik gebeld voor een nieuwe aanbieding en verlenging. Dat er regels zijn snap ik maar ik vind dit heel onvriendelijk voor een trouwe abonnee. . Vandaag 29 dec. had ik een goed gesprek met kantoor Den Helder en die meneer zou proberen een oplossing te vinden. Ik hoop dat ik vanaf jan.2024 29,50 euro per maand ga betalen. Ik heb nog geen antwoord ontvangen daarom deze reactie.
Ik zeg de krant op omdat ik het niet meer kan betalen gr mevr Lenie kluft
Verblijf buitenland
Zeer slechte bezorging. Nu voor de 3de keet op rij geen krant. Vrijdag nog gebeld of ik überhaupt wel op de lijst sta voor zaterdagen. Ben er klaar mee. Slechte bezorging en klantenservice die niet in staat is een bezorger aan te sturen. Advies: neem een andere krant of koop deze bij een kiosk.
vandaag weer de krant niet gehad de zoveelste keer ben er klaar mee na veertig jaar trouwe klant doet zeer
Communicatie
Kan het even niet meer betalen
Voor Noordhollands Dagblad zijn in totaal 383 reviews geschreven. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Noordhollands Dagblad opzeggen